Jeg har hjulpet en del med at komme i gang. Der er velkommen til at skrive til mig og bor du omkring københavn kan vi mødes og jeg kan hjælpe dig med at komme igang |
Endelig er det lykkes mig at aktivere Pm for alle aminoer. Alle er hjertelig velkomne til at sende mig private beskeder.
Lidt om mig:
Jeg har i tidensløb arbejdet med følgende: web-backend udvikling, Rengøring , Buskørsel , pakke sortering hos PostDanmark. Men har ikke lyst til starte noget indenfor de områder.
Hvad er mine forventninger til værksætterprojektet:
Iværksætteprojektet skal kunne startes ved siden af fuldtidsjob. Det skal kunne drives/passes om aften og i weekendener.
Projektet skal kunne startes med max ca 10-15.000kr
Projektet behøver ikke være unikt.
Det skal kunne udvides med tiden...så jeg ikke fastlåser mig allerede i starten.
Jeg tænkte på et produkt, som jeg kan sælge på nettet...MEN også til butikker og andre webshops.
Produktet bruges allerede og jeg skal lave lidt om i designet. Mit eget design.
Produktet Skal ikke være DYRT at producere.
Det skal kunne producere i Kina eller andet land.
Jeg tænkte selv på sokker eller Shorts til mænd engang. Men jeg kan se, MANGE har kastet sig over dem.!
Jeg er åbne for andre ideer også
Jeg er sikker på, at jeg hurtig ville kunne sætte mig i SEO og Facebook AdWords, eftersom jeg har IT baggrund.
NB: Jeg har også haft tanken om købe en masse maler/murer tøj og leje dem ud. Jeg henter de beskidte og vasker dem, mens kunder får rene tøj.
Men jeg ved ikke om det kan betale sig