Kære alle Aminoer, min nye online sportsbutik www.olympen.dk er i luften! Nu kunne jeg simpelthen ikke vente mere (der mangler stadig lidt..). Det har taget 6 måneders hårdt arbejdet og der er nu over 2.000 funktionelle sportsprodukter indenfor kategorier som, fodbold, håndbold, volleyball, tennis, løb, outdoor og mere. Mange sider arbejdes der stadig på og gøres bedre efterhånden, som fx forsiden. Det vigtigste nu er dog, at få genereret noget salg. IDEGRUNDLAGET: ”SPORT TIL ALLE” er idegrundlaget bag Olympen. Missionen er at levere sportstøj uanset hvem du er, hvor du kommer fra og hvilken sportsgren du går op i! Der mangler stadig mange sportsgrene og genre, men det kommer efterhånden. Det vil være en stor hjælp, hvis nogle af jer har lyst til at give noget konstruktivt feedback af www.olympen.dk og hvad jeg eventuelt kunne gøre bedre. Jeg har selvfølgelig en hel masser ideer og tanker selv, men det vil være super også at høre jeres mening! Et like på facebook vil heller ikke gøre noget, hvis i vil hjælpe mig lidt fremad.. ;) Mange tak, glæder mig til at høre hvad jeres mening. Vh Frederik |
Jeg vil meget gerne have feedback på min nye webshop.