Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP SØGES

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, min ven og jeg er i gang med at prøve at starte en virksomhed, men da vi ikke har så meget erfaring, tænkte vi på om der er en venlig sjæl eller flere der vil bruge lidt af sin tid på at hjælpe os i gang?
Hilsen Victor.

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor,

Det er godt nok et af de mest åbne spørgsmål jeg har set til dato. Der er ikke mange der investere deres tid i jer, såfremt i ikke allerede har vist viljen og modet til at gøre en indsats :)

Hvis i er seriøse, beskriv jeres ide, hvor i er, hvad i har gjort og send det til info@lethers.dk og jeg vender tilbage.

DBH

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Skriv hvad det er for noget i søger info og hjælp til. 

Jeg tror da godt at flere herinde vil være behjælpelige med at smide en kommentar eller to :-)

Mvh David

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.
Vi fik idéen til at starte en virksomhed, hvor vi har tænkt os at sælge tøj. Vi har ikke noget så meget, men det er noget vi begge rigtig gerne vil! Vi har været inde og kigge på webhoteller, eventuelle leverandører (vi har også fået et tilbud), et navn, tryk og brodering og registrering af firma. Vi ved bare ikke hvordan vi skal få det hele i gang.
Hilsen Victor.

Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Opsaetning.dk Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor.

Prøv evt:

Start med at kigge på de forskellige virksomhedsformer, som er relevant for jer:
(ApS, A/S, IVS, Enkeltmandsvirksomhed)
www.virk.dk  tilbyder nogle rigtige gode værktøjer til at vælge jeres form.
umiddelbart lyder enkeltmandsvirksomhed som en god løsning, dog kan det godt have lidt negative sider som f.eks. kapital osv.

Dernæst skal i have styr regnskab, i skal sørge for at bogfører korrekt. Tag evt. kontakt til en revisor, det kan være i kan få nogle gode tilbud.  

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om i har fået styr på en del og alligevel ikke. 

Jeg forstår på dig at i vil starte en webshop op som skal sælge tøj, som i så har fået trykt eller broderet? 

Har i tænkt over hvor jeres "lager" skal være til at opbevare varer, hvem der skal stå for at levere det til kunder evt. lav en aftale med Post danmark og DHL og andre fragtvirksomheder. Som regel aftaler i en pris de skal have pr. varer de levere, dvs. Når en kunde bestiller noget fra din webshop fx. 2 bukser og 1 bluse. Så kan han vælge at få det leveret, og vælge 1 eller 2 af de leverandør i har lavet aftaler med. Der vil så stå fx, 45kr for fragt. Det er noget kunden selv betaler udover varen og den pris skal i betale til fragtleverandøren. 

I tjener ikke noget på fragten men punger heller ikke selv ud for det. 

Derudover skal i nok have sat en flot website op, som skal være sikker. I skal have købt noget SSL certifikat som sikrer jeres website. Dette er et krav fra datatilsynet så kreditkort oplysninger ikke går tabt, eller ryger i de forkerte folks hænder. 

Hvis i selv har forstand på det, kunne i jo bruge en del tid og få sat noget op. Jeg anbefaler dog at få en mere professionel til at sætte de lidt besværelige dele op fx. installation af SSL opsætning af system til at købe med kreditkort osv. Det kan godt gøres for meget rimlige priser. 

SSL kan købes billigt fx. hvis man hoster igennem meebox.dk 

I skal nok også markedsføre jer. Der må i tænke meget over hvilken målgruppe i vil henvende jeres produkter mod, hvordan i vil markedsføre jer. Forstil jer selv hvordan og hvorfor i selv skulle interessere jer for jeres virksomhed hvis i selv var en kunde? 

Hvorfor skal man købe hos jer ? Sådan noget skal i tænke over. Hvad kan i som andre ikke kan? Er det billigere priser, flottere design, bedre kvalitet? 

osv. 

Jeg håber det hjalp lidt, og hvis i har spørgsmål til noget specifikt er i velkommen til at skrive til mig. 

Ønsker jer al held og lykke :-) 

Mvh David

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er nok en god ide at få virksomheden registreret først Skype-Giggle

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)