Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen Webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Min ven og jeg har snakket om at starte en webshop alla noget deluxlife osv. men bare med flere varegrupper. Vi ville hører hvad i har af erfaringer/gode råd inden man starter en webshop og hvad i vil have vi skal gøre i opstartsfasen.

Tak på forhånd 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20

Hejsa.

Lyder som en god idé.

Der er flere ting I skal være klar over.

Jeg skriver dem herunder:

- Så længe i tjener under 50.000, er I ikke nødsaget til at stifte virksomhed og blive momsregistreret.

- I SKAL være 18 for at stifte virksomhed, medmindre I får dispensation, og så står virksomheden i en person over 18, som I selvfølgelig kender.

- MANGE starter webshop for tiden, så det er MEGET svært at komme frem i lyset.

- I skal have et nogenlunde godt startskapital. Afhængig af jeres håndtering af de produkter I vil sælge.

- I skal ikke tro at det er så pisse nemt, for det er det ikke ;) (Taler af massere af erfaring)

- Læs ALLE regler igennem for e-handel før I begynder.

Håber I kunne anvende mine råd.

Hav en god dag.

\\Benjamin

Tilmeldt 9. Oct 14
Skrevet kl. 23:44

Mange tak for det hurtige svar! 
Hvad syntes du er et godt startkapital?

Hvilke erfaringer har du med opstart og markedsføring?

Hvad syntes du om ideen med, at have "mange" produkter på samme side, så man f.eks. både har gadgets, alkohol og tøj f.eks. ?? Har du nogen gode råd til det?

På forhånd tak! 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55

Hej.

Jeg tager dem i rækkefølge :)

1. Et godt startkapital afhænger meget af hvad du vil. Hvis nu du f.eks. anvender dropshipping, skal du jo ikke bruge mere end 200 kr., da alt du skal have er en stabil host til både din hjemmeside og til dit domain. Men det afhænger også af din source. Anvender du en der er open-source, eller anvender du en du har købt dig til. Det skal du jo også indberegne. Du skal også indberegne om du vil anvende SEO for at få flere kunder. Det koster også penge ;)

2. Opstarten for mig var ikke svær, eftersom jeg var yderst målrettet efter min destination. Det sværeste var sådan set at få kunder. Derfor vil jeg anbefale at anvende en form for online markedsføring. Du kan f.eks. anvende de oplagte Facebook eller Google. Med Facebook kan man købe nogle annoncer, som kører rundt i siderne, og med Google kan I anvende SEO :)

3. Idéen med et bredt udvalg på én side er udmærket, men det gør det også sværer at markedsføre din webshop, da du ikke jo ikke kan markedsføre for alle de forskellige kategorier af produkter. Det mest oplagte ville være at holde sig til én kategori, og markedsføre sig meget med det, og så gradvist udvide sit udvalg med andre kategorier af produkter.

\\Benjamin

Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 104
Fra  Zmarto ApS Skrevet kl. 00:10

Mht. "Så længe i tjener under 50.000, er I ikke nødsaget til at stifte virksomhed og blive momsregistreret."

Ikke korrekt - beløbsgrænsen på 50.000,- gælder omsætning.. (ikke indtjening ;)

http://www.festloeven.dk Festudlejning i Nordjylland - Sluch Ice maskiner 400 kr. Softicemaskiner fra 600,- Popcornmaskiner 350,- 

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 00:29

Hej! 
Har du en mail hvor man kan kontankte dig? - ellers skriv her på amino til mig. 

Det er ikke muligt at skrive privat til dig.  :( 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29

Det var jeg sku ikke klar over. Tak for det :)

Tilmeldt 9. Oct 14
Skrevet kl. 10:57

Nicolaisellebjerg@gmail.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)