Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafik til Trustpilot

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har på min webshop en hjemmelavet grafik, hvor jeg linker til min Trustpilot-side. 

Nu har jeg så modtaget et cease & desist brev fra dem, hvor de kræver, at jeg fjerner grafikken fra min hjemmeside.

Kan de virkeligt have en sag her? Jeg har designet grafikken 100% fra bunden, og jeg nævner ikke Trustpilot nogen steder eller viser deres logo. Stjernerne er oven i købet standard Photoshop-stjerner, som heller ikke ligner noget af Trustpilots.

Eneste ligheder er hvide stjerner på grøn baggrund.

Trustpilot's grafik:

Min grafik:

Jeg kan virkeligt ikke se at de skulle have en sag her. Det er vel mere fordi at de gerne vil have at jeg smider penge i deres firma.

Hvad siger I?

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias

Kender også andre der er blevet truet af trust pilot, uden at der er kommet noget ud af det, så tror ikke du skal være nervøs.

Men jeg mener dog at der noget moralsk forkert i dette, for du bruger jo noget netop trust pilots service til at vise at dine kunder elsker dig. Ved godt at det er jeres egen kunder der har skrevet anmeldelsen, men den ligger på trust pilots side. Jeg skal ikke stille mig til dommer, men syntes den ligger lidt på kanten.

Jeg kan dog godt forstå dig, vi har heller ikke lyst til at smide flere tusinde kroner efter dem hvert år. Mener de burde lave en small licens der havde kostet et par hundrede om året, så havde jeg gerne betalt den. Men jeg tror nu heller ikke at trust pilots logo vil få din side til at konvertere meget bedre. Derfor har vi også valgt at vi ikke vil betale for logoet.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må gerne linke til Trustpilot ifølge dem selv (andet ville jo være tosset :-).

Ser ikke noget moralsk forkert i at jeg linker til dem. De har uden min accept gjort det muligt at anmelde min side, og linker til den med navn. Så jeg mener også at jeg er i min gode ret til at linke tilbage :-)

Udover dette har jeg intet ønske om at støtte det firma.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias

Det kan du have helt ret i. Og som jeg vidst skrev, så var det kun på moralen den var lidt på grænsen. Jeg tror ikke de kan gøre noget ved det rent juridisk.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)