Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt sted at få lavet en professionel webshop fra bunden?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle
Vi står med tanker om, at åbne en webshop inden alt for længe.
Da der ikke er nogle i vores netværk, der har forstand på at kode/designe sådan en side, søger vi en der kan lave hjemmesiden fra bunden af.
Vi har idéer om hvordan hjemmesiden skal se ud, men stadigvæk ikke udarbejdet et fuldendt design. 
Derudover vil vi også gerne vide hvor meget man typisk skal regne med at betale, for at få lavet en professionel side, hvor det hele bare køre.(dankortservice, email osv) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:16

Hej :)

For lige at gøre rent bord, skal I have lavet en traditionel webshop, eller en hjemmeside med betalingsmodul? 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

thom819d:
Da der ikke er nogle i vores netværk, der har forstand på at kode/designe sådan en side, søger vi en der kan lave hjemmesiden fra bunden af.

Opret jeres ønske på Amino Freelancer. Så kan I få rigtigt mange bud hvor I kan vælge mellem dem I syntes er interessante.

thom819d:
Derudover vil vi også gerne vide hvor meget man typisk skal regne med at betale, for at få lavet en professionel side, hvor det hele bare køre.(dankortservice, email osv) 

Prisen svinger meget mellem "meget billig" og "meget dyr". Men hvis I laver en liste over krav til jeres webshop så er det nemmere for dem der skal have bud på prisen. Men hvis I ændre jeres krav ad vejen så vil prisen også ændres.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 29. Sep 14
Skrevet kl. 10:23

Eftersom vi er meget nye i branchen, må du undskylde vores uvidenhed.

- Hvad er forskellen på en traditionel webshop kontra en hjemmeside med betalings modul? :)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 10:48
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:54

thom819d:
Hvad er forskellen på en traditionel webshop kontra en hjemmeside med betalings modul? :)

For lige at gøre jer mere forvirret så er en webshop ikke andet end en avanceret hjemmeside med betalingsmodul :)

Men en webshop er lavet til at kunne gøre jeres arbejde lettere med at sælge varer, holde styr på lageret, modtage betaling fra kunderne m.m. Hvis det "bare" er en hjemmeside med betalingsmodul, så mister I mange features som en webshop har indbygget.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 29. Sep 14
Skrevet kl. 11:02
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:21

thom819d:

Eftersom vi er meget nye i branchen, må du undskylde vores uvidenhed.

- Hvad er forskellen på en traditionel webshop kontra en hjemmeside med betalings modul? :)

Niels har allerede svaret på dit spørgsmål herover. 

Der er ikke den store forskel på en hjemmeside med betalings modul og en webshop, jeg hæftede mig blot ved at du skiftede betegnelse, så ville være sikker på hvad du mente :)

Smid opgaven op på Amino freelance, og se hvad der byder sig. Du er selvfølgelig også velkommen til at smide mig en mail for et tilbud :)

Tilmeldt 29. Sep 14
Skrevet kl. 11:26

Tusind tak.

Tror helt sikkert vi vil smide et oplæg op på Amino Freelance og se hvad der tilbyder sig.

Så sørger vi også for at være mere specifikke omkring vores krav til Web shoppen :-) 

Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:10

Hejsa! 

jeg synes du skal kontakte soendberg media, en ung iværksætter der skræddersyere løsninger helt fra bunden. 
ikke nok med at han er super dygtig , han er også billig  

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)