Hej alle |
Hej :)
For lige at gøre rent bord, skal I have lavet en traditionel webshop, eller en hjemmeside med betalingsmodul?
Hej alle |
Hej :) For lige at gøre rent bord, skal I have lavet en traditionel webshop, eller en hjemmeside med betalingsmodul? |
Opret jeres ønske på Amino Freelancer. Så kan I få rigtigt mange bud hvor I kan vælge mellem dem I syntes er interessante.
Prisen svinger meget mellem "meget billig" og "meget dyr". Men hvis I laver en liste over krav til jeres webshop så er det nemmere for dem der skal have bud på prisen. Men hvis I ændre jeres krav ad vejen så vil prisen også ændres. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej :) |
Hej, læs lige here:
altså webshop eller hjemmeside? mvh |
For lige at gøre jer mere forvirret så er en webshop ikke andet end en avanceret hjemmeside med betalingsmodul :) Men en webshop er lavet til at kunne gøre jeres arbejde lettere med at sælge varer, holde styr på lageret, modtage betaling fra kunderne m.m. Hvis det "bare" er en hjemmeside med betalingsmodul, så mister I mange features som en webshop har indbygget. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tusind tak. Den ser mere end behjælpelig ud :-) |
Niels har allerede svaret på dit spørgsmål herover. Der er ikke den store forskel på en hjemmeside med betalings modul og en webshop, jeg hæftede mig blot ved at du skiftede betegnelse, så ville være sikker på hvad du mente :) Smid opgaven op på Amino freelance, og se hvad der byder sig. Du er selvfølgelig også velkommen til at smide mig en mail for et tilbud :) |
Tusind tak. |
Hejsa! jeg synes du skal kontakte soendberg media, en ung iværksætter der skræddersyere løsninger helt fra bunden. |