@altidmobiler.dk
Hej Nikolaj
Jeg beklager, at du har haft dårlige oplevelser med e-conomic, sådan skal det selvfølgelig ikke være.
I forhold til at få at vide, at man skal slette cookies, så forstår jeg godt, at det kan være frustrerende. Behovet for at slette cookies hænger sammen med, at vi ofte implementerer nye funktioner og forbedringer. For at gøre det nemmere for vores kunder, har vi altid guides i vores e-copedia, der forklarer hvordan man sletter cookies i de mest anvendte browsere.
Vi er dog opmærksomme på, at det ikke er optimalt, når kunderne oplever, at de skal slette cookies og vi arbejder på at optimere vores opdateringer, så det ikke længere er nødvendigt.
Når det sker, at vi har problemer med e-conomic, gør vi vores bedste for at oplyse vores kunder løbende. Det gør vi på loginsiden, der er vores mest besøgte side, i pop-ups inde i e-conomic samt på vores blog. Vi har også en techtalk-blog, der er dedikeret til den tekniske del af vores system, hvor man kan følge med i opdateringer, udsving, udvikling m.m., så vi prøver så vidt muligt at være åbne omkring vores drift.
Dermed ikke sagt, at der ikke er plads til forbedringer. Det er vores erfaring, at vores kunder rigtig gerne vil holdes opdateret omkring drift og udvikling, så det giver god mening for os at være åbne omkring det.
I forhold til, at du oplever, at e-conomic er langsomt, så lyder det som en fejl i din aftale. Hvis du bruger den seneste version af enten Internet Explorer, Firefox, Chrome eller Safari (som er de browsere, vi anbefaler), så burde det køre normalt, så tag gerne fat i vores support, så vi kan finde ud af, hvor den går gal i din aftale.
Du nævner, at du mangler en funktion i e-conomic og det lyder til, at du allerede har luftet ideen til os, men at vi ikke er gået videre med den. I hvert fald tager vi gerne imod input til e-conomic på vores forum. Alle forslag bliver taget op til overvejelse og vurderet – og ikke bare af vedkommende, der besvarer forum-indlægget, forslagene bliver diskuteret over flere teams, så vi både kan vurdere om forslaget er teknisk muligt, om det overholder reglerne for bogføring og om det skaber værdi for flere af vores kunder. Vi kan ikke opfylde alles ønsker, i stedet prøver vi at opfylde de behov som de fleste af vores kunder har.
Nå, det blev en længere smøre af et svar. Jeg håber, at du kan bruge det til noget og at du fortsat har lyst til at være kunde hos os. Har du spørgsmål eller lyst til at vende noget med os, så er du selvfølgelig velkommen til at tage fat i supporten.
Med venlig hilsen Tanja, e-conomic