Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor, hvad skal jeg regne med?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at få lavet ALT regnskab "ude i byen" da det på ingen måde er min stærke side.

Hver gang jeg spørger hvad det koster spørger de fleste hvor meget det handler om, det ved jeg jo ikke da virksomheden først skal iværksættes og jeg ikke aner hvordan det vil gå til at starte med.

Jeg vil stifte et IVS og der tænker jeg at finde en bogholder som laver alt for mig, samt en revisor til at godkende det.

Så er spørgsmålet, så længe jeg ikke tjener det ind i butikken, så er det virkelig vigtig for mig at jeg ud af min privat økonomi kan lægge penge til side så jeg er sikker på jeg ikke står og ikke kan betale, indtil virksomheden kan betale selv.

Jeg ønsker at lave et buget for hver måned over webshoppen som jeg i starten selv skyder ind  virksomheden hver eneste måned. eller supplere op med. derfor er det vigtig for mig at vide om, jeg kan undvære det beløb på nuværende tidspungt hver eneste måned ud af min privat økonomi, uden jeg skal ud og låne penge.

Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak :)

Fra Aakirkeby
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 19:15

Jeg vil gerne være behjælpelig med alt det du efterspørger

Mvh
Thomas Jørgensen
TJ Regnskabsservice

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31

Hmm..... Du kan jo ikke få en pris, når du ikke ved, hvad du får behov for at købe. Det giver jo egentlig sig selv ;-)

Men hvis du regner med ca 2.000 kr. pr måned i 12 måneder for assistance med stiftelse, løbende bogføring, rådgivning, årsrapport og selvangivelse, så har du nok ikke skudt for lavt.

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:05

God aften,

Jeg vil klar forslå dig at lave det selv. Jeg gør det selv, og har ikke selv på nogen måder forstand på regnskaber.

Men overvej måske en service alla Billys Billing, de har et super nemt program at navigere rundt i, og en masse gode guides så enhver kan få styr på sit regnskab. Ved at du gør det selv, får du et meget bedre indblik i hvordan økonomien er i din webshop :-)

Kan kan samtidig finde din revisor på Revisorrating.

Ha' en god dag!

De bedste hilsner

Mads Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Mads.... Ordner du også dine tænder selv ? Surprise

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47160
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:21

Tror Michael H´s bud på et par tusinde om måneden kan række men overvej:

Bogfør selv i det daglige - hvis du gider sætte dig ind regler - uden at kunne dem fuldt - det giver ganske meget forståelse og overblik. Har du godt råd, og ikke tid,, så overlad også det helt daglige til en ekstern.

Hvis du vælger at bogføre selv i det daglige, så ha en bogholder/regnskabskyndig med i begyndelsen en gang om måneden til korrektioner. I begyndelse sparer du intet ved selv at bogføre, hvis der er mange fejl, men siden kan du spare mens du holder overblik

Hvis du outsourser alt, så outsourse enedeligt bogføring til en der gør det til bogføringspriser. Mange registrerede revisorer har kontakt med folk - eller ansatte folk (kender tilmed en der har giftet sig med en Smile) som kan bogføring flot, men ikke skal ha fuld revisor timepris. Så findes begge dele i samme hus.

Det kan ha den fordel, at den daglige bogføring glider glat uden at være voldsom dyr, og så skal du bare tage stilling til hvad revisor så skal, når vi taler årsregnskab og indberetning.

Det kan være alt fra at bogholderen laver det hele, til at revisor indberetter og kaster et uforpligtende blik - til at revisor laver egentlig review og indestår for rigtigheder til en egentlig fuld revision (som jeg har forstået det)

Prisen på de alternativer kan være ganske forskellig

Hitter du en god revisor, herinde eller andre steder, så vil du normalt kunne tale dig frem til en løsning, som dækker dine behov uden at være et overkill - og til en god pris og så vil jeg sige, at en god revisor faktisk ofte tjener sig selv ind, og lidt til - ved at kende alle regler

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Gør det selv - det er måske det IVS ligger op til.

Jeg har flere eksempler på 'gør det selv selskaber'. Senest et selskab, som har afleveret et 'gør det selv regnskab' til Erhverv & Selskabsstyrelsen. Det er vigtig at gøre sig klart at selskabets ledelse skal aflægge et retvisende regnskab, som overholder gældende love.

Hvordan kan man aflægge et sådan regnskab på disse betingelse, hvis man intet begreb har om dette.

I næste uge skal jeg forelægge konsekvenser for min klient for det aflagte 'gør det selv regnskab'.

Når man har et IVS og for den sags skyld et APS, så forpligter det at have styr på regnskabet. Misligeholdelse kan medføre bødestraf!

Så kom lige igen med argumenter hvorfor man skal aflægge et regnskab for et selskab, når man intet ved om dette.
Jeg ved intet om websites, men jeg kan lave min egen hjemmeside. Jeg bliver måske til grin, men jeg overtræder ingen love.

Dagens sure opstød fra Accountman, kom frit med 'de enestående stjerner'.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 18. Jan 12
Skrevet kl. 23:58

Det er lige præcis det jeg er ude i og tænker ! Hvis nu jeg F.eks. Har en bogføre som laver alt for mig en gang om måneden også en revisor en gang om året. Skal jeg så regne med 3000?
For mig er lige præcis økonomi så vigtig og det er bare ikke noget jeg vil gå på kompromis med! Har stor respekt for,det og som du skriver så er det
Altså svært at lave noget man ikke har forstand på og overhoved heller
Ikke forstår. Fik 2 i erhvervs økonomi på C, tror det mest af alt var fordi min lære var flink fordi han kunne se hvor meget jeg prøvet og
Blev også anbefalet at få lavet regnskabet ude.
Jeg er stærk i salg, kreativitet og nytænkning og der vil jeg lægge mine kræfter. Kunne være rart hvis en kunne give mig en pris eller nogen køre F.eks med nogen pakker man kan abb. På eller lign.

Tilmeldt 18. Jan 12
Skrevet kl. 23:59

- Der er så mange der siger "gør det selv" eller det er svært. Tænker der må være en der kan give mig et
Præcis svar og hvordan er jeg sikker
På jeg finder en dygtig en til den rette pris nu jeg ikke kender markedet ?

Tilmeldt 18. Jan 12
Skrevet kl. 00:07

Er du tilfældigvis fra Haslev ? :)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)