Jeg ønsker at få lavet ALT regnskab "ude i byen" da det på ingen måde er min stærke side. Hver gang jeg spørger hvad det koster spørger de fleste hvor meget det handler om, det ved jeg jo ikke da virksomheden først skal iværksættes og jeg ikke aner hvordan det vil gå til at starte med. Jeg vil stifte et IVS og der tænker jeg at finde en bogholder som laver alt for mig, samt en revisor til at godkende det. Så er spørgsmålet, så længe jeg ikke tjener det ind i butikken, så er det virkelig vigtig for mig at jeg ud af min privat økonomi kan lægge penge til side så jeg er sikker på jeg ikke står og ikke kan betale, indtil virksomheden kan betale selv. Jeg ønsker at lave et buget for hver måned over webshoppen som jeg i starten selv skyder ind virksomheden hver eneste måned. eller supplere op med. derfor er det vigtig for mig at vide om, jeg kan undvære det beløb på nuværende tidspungt hver eneste måned ud af min privat økonomi, uden jeg skal ud og låne penge. Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak :) |
Jeg vil gerne være behjælpelig med alt det du efterspørger
Mvh
Thomas Jørgensen
TJ Regnskabsservice