Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webhotel fra asp til php

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger kunden at de ikke længere for henvendelser fra kunder og at de føler sig "usynlige" på Google

Hvad kan problemet være? Er det fordi Google ikke har crawlet endnu, eller mister man sin ranking ved at skifte webhotel, har det noget at sige at man går fra .asp til .php?

Kunden er frustreret, hjælp søges..

Mvh

Hasse Kirkegaard

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:27

Hvis der ikke er lavet en 301 redirect fra gamle sider til nye, så vil alt ranking være væk.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 15:42

Ok, vil det sige at jeg på det gamle webhotel, skal ændre A records til den nye IP adresse?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:45

Har du lavet et nyt website for en kunde i php istedet for asp? Og nu beklager kunden sig over at de ikke kan ses på Google?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 15:48

Ja korrekt, den gamle side var dybt forældet, derfor foreslog jeg at vi i forbindelse med nyt design, samtidigt flyttede siden til wordpress. (og til et nyt og billigere webhotel).

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:50

Må vil jeg være ærlig og sige at så har du dælme gjort i nælderne uden at undersøge hvad det vil betyde for indekseringen :) du kan prøve at søge på google med site:domæneavn for at se om nogle af siderne stadig er der. Nogle gange kan de hjælpe at gå over på den gamle side og lave søgemaskine arbejdet der. Andre gange er det for sent og så må man bide i det sure æble.

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:52
Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:55
Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 16:23

Jeg må få lavet en redirect og så håbe på at det retter sig - heldigvis ligger den gamle side stadig på det tidligere webhotel

Tilmeldt 9. Jun 11
Skrevet kl. 16:24
Side 1 ud af 4 (37 indlæg)