Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du tryksager i den bedste kvalitet til skarpe priser?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Kuyatryk tilbyder dig alle de bedste tryksager, vi leverer tryksager i den bedste kvalitet til fordelagtige priser. Skriv en besked til os eller ring på vores telefon, vi står altid klar til rådighed.

Vi leverer konsekvent fantastiske resultater til priser de færeste kan matche i Danmark. 

Tre grunde til at handle hos Kuyatryk

  • Vi leverer danmarks højeste kvalitet af tryksager
  • Alle priser er endelige - ingen ekstra gebyrer
  • Gratis filtjek - Vi tjekker dine filer igennem for fejl

Mvh
Asger Emborg

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg er inde på jeres hjemmeside for at se, for skal bruge en fast trykkeri samarbejdspartner.

Og ved godt i ikke spørger om feedback på jeres side.

Men ihvertfald fra iPhone er det rigtig svært og se hvad der står ved Prisgaranti m.m. Den sorte skrift er svær og se på den grønne baggrund :)

Men kigger lige på computeren i stedet og så kan det være at jeg kontakter jer, hvis jeg har forstået det rigtigt at i køre med pris garanti.

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LosAltos

Feedback er helt iorden, og vi vil selvfølgelig tage det til eftertragtning. 
Du er velkommen til at give mig et kald eller sende en mail, så kan vi nok finde en god pris til dig! vi står altid til rådighed. 

Vi har den politik i virksomhed at hvis du ikke er tilfreds med dit produkt, så får du pengene tilbage. Men vi garantere selvfølgelig at du er 100% tilfreds med dit køb :)

Mvh. Mikkel Petersen 

Mvh
Asger Emborg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg bare undrer mig, hvordan i kan vide at netop Kuyatryk leverer Danmarks højeste kvalitet ? 

Undrer mig også over, at hvis man ikke er tilfreds får man pengene tilbage  -  betyder det at ordren skal betales inden levering eller ? 

/ Serie

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Serie,

Glimrende spørgsmål.

Det ved vi fordi at vi blandt andet er de eneste i Danmark som benytter 432gsm Mohawk Superfine papir til visitkort, og vi gentagende gange har bevist en fantastisk kvalitet. Du kan jo selv se hvad vores kunder skriver på trustpilot: https://www.trustpilot.dk/review/kuyatryk.dk

Ellers kan du også se en af vores tidligere amino tråde, hvor vi har fået flotte anmeldelser:
http://www.amino.dk/forums/t/211834.aspx

Som de fleste andre trykkerier i Danmark beder vi også om betaling før vi trykker.

Håber det var svar nok, ellers er du velkommen til at stille flere spørgsmål. 

Forsat god aften. 

Mvh
Asger Emborg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)