Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og Ros til ny opstartet webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Meetech Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære brugere af Amino.

Vi er fire iværksættere, som har en reparationsvirksomhed. Vi har i dag launched vores webshop www.meetech.dk. Indtil videre kan man købe reparationer til iPhones/Samsung/iPads og computere. VI vil senere udvide med tilbehør og gadgets til disse.

Vi kunne rigtig godt tænke os konstruktiv feedback på shoppen. Vi har højst sandsynligt overset nogle ting (stavefejl, brugervenlighed etc. etc.) Man kan hurtigt stirre sig blind på ens eget arbejde 

På forhånd mange tak for hjælpen. :)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 21:53

Fed idé i der har fået :-)

Det eneste jeg lige undrede mig lidt over, var at jeg skulle lede efter knappen til kurven efter at jeg havde puttet noget i. Det skulle måske gøres lidt mere tydeligt. Men ellers syntes jeg det virker overskueligt og bruger venligt :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 18. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Meetech Skrevet kl. 21:57

Kære Kontorartikler!
Tusind tak for din respons, det vil vi lige kigge på, og rette til!

vi er rigtig glade for at du brugte din tid på at tjekke den ud! :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:39

Hej Danny 

Generelt en rigtig fin og overskuelig hjemmeside :)

Jeg har dog lige én kommentar, angående din menu. Teksten skrevet meget småt, og virker endnu mindre da den sorte bar der er tiltænkt til menuen er langt større end menupunkterne. 

Hav en skøn mandag

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 08:54

Rigtig fin side. :) Jeg har ikke de store indvendinger, men hvis du kan redigere dit opslag så linket spiller 100%. Ville det være supper lækkert. :)

Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:55

Fin hjemmeside, men jeres menu irriterer mig fra en designmæssig side. Der er lagt en del vægt på rampelys og gradients på baggrunden, mens teksten er flad, lille, og har glow-effekt på under-menu punkterne. Det virker meget modsat af hinanden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 08:56

Hej

Siden ser rigtig fin ud. Dog kunne jeg godt tænke mig at læse mere omkring forskellen på jeres 'Grades' og hvorvidt jeg skal vælge den ene fremfor den anden.

Held og lykke med det!

/Martin 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)