Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediadirekt hvem kender dem?

Side 11 ud af 12 (120 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Rengøringsgruppen var på dansk jord og 100% danskejet.

jeps Mikkel Friis fra Friis Media i ejen høje person

Lokalavisen var faktisk forbi igår, så der kan du se den rigtige herre bag disse taster ;-)

Og det var for at hjælpe dansk erhvervsliv og ikke ruinere dem ;-)

kan ses på amsavisen.dk en af de nærmeste dage :-)

Mikkel Friis

ejer og stifter

Friis Media

Made in denmark

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:36 | Låst

YesFlot Mikkel !

WinkMen netop hvem der stod bag RENGØRINGSGRUPPEN, kunne jeg jo netop ikke se, ved min første henvendelse her på Amino. Og som du måske også husker bakkede jeg ideen op. Senere i forløbet fandt jeg noget "ulden" i processen. Men det er fortsat en god ide, med de "rigtige" personer på alle måder.

Det var jo først du du kom på banen, at det blev synliggjort at du også stod bagved navnet RENGØRINGSGRUPPEN: Derudover vist en person ved navn Nanna ?

Som du måske ved, at vi sidste sommer www.kalodabyg.dk og undertegnede sidste sommer forsøgte og lave et håndværker-team, trådte vi også frem med fulde navn og nogle helt klare retningslinier til samarbejde m.m. udfærdiget af advokat og med gyldig generalforsamling til følge.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

P.S. Jeg vil altid sålænge det er mig muligt advare mod platugler, også herinde på www.amino.dk, hvis ellers moderator tillader. Alle bør huske på at disse "forhold" har vi straffelovens § 267 til at regulere. Så hellere ikke Amino skal være bange for at offentliggøre. Usandheder fra diverse kan altså straffes. Har her for nyelig også forsøgt og advare mod en adwords haj, som også er tidligere behandlet herinde på Amino, og denne tråd står herinde stadig. Men "min"/"mit indlæg blev pludselig fjernet. Det er derfor svært og se den "røde tråd" fra Amino moderatorer.

Men jeg kunne måske skrive til support hvis jeg orker det, ligesom stjernerne ved mit navn er fjernet, men sådan er det så meget i Danmark.

Men nu begynder vi alle og få rigtigt travlt igen, så travlt at vi igen bliver narret. For øjeblikket er det disse "særlige" adwords" folk der er på spil. Rolig Amino jeg skal nok lade være med at nævne navne. Det spreder jeg andre steder. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:28 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Har her for nyelig også forsøgt og advare mod en adwords haj, som også er tidligere behandlet herinde på Amino, og denne tråd står herinde stadig. Men "min"/"mit indlæg blev pludselig fjernet. Det er derfor svært og se den "røde tråd" fra Amino moderatorer.

Reglerne er nu egentligt rimeligt klare..
Martin Thorborg forklarer her Amino's holdning til advarsler mod annoncehajer og andre svindlere.

Årsagen til at tråden her har overlevet er vel nærmest, at den er blevet holdt i live - både af en person, som angiveligt repræsenterer mediedirekt og af de, som har spurgt til erfaringer med firmaet.

Starter man en tråd med det klare formål at advare imod et givent firma eller en navngiven person - eller hvis man på anden måde tilsviner firmaer eller privatpersoner, ja så overtræder man reglen, som Martin har beskrevet ganske klart : "for fremtiden er det ikke tilladt at tilsvine, advare om eller på anden måde forulempe personer eller virksomheder. Indlæg der krænker reglerne, vil blive slettet."

Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:51 | Låst

John Nielsen, Nielco IT :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Har her for nyelig også forsøgt og advare mod en adwords haj, som også er tidligere behandlet herinde på Amino, og denne tråd står herinde stadig. Men "min"/"mit indlæg blev pludselig fjernet. Det er derfor svært og se den "røde tråd" fra Amino moderatorer.

Reglerne er nu egentligt rimeligt klare..
Martin Thorborg forklarer her Amino's holdning til advarsler mod annoncehajer og andre svindlere.

Årsagen til at tråden her har overlevet er vel nærmest, at den er blevet holdt i live - både af en person, som angiveligt repræsenterer mediedirekt og af de, som har spurgt til erfaringer med firmaet.

Starter man en tråd med det klare formål at advare imod et givent firma eller en navngiven person - eller hvis man på anden måde tilsviner firmaer eller privatpersoner, ja så overtræder man reglen, som Martin har beskrevet ganske klart : "for fremtiden er det ikke tilladt at tilsvine, advare om eller på anden måde forulempe personer eller virksomheder. Indlæg der krænker reglerne, vil blive slettet."

Skype-Smile

WinkYesTak for et hurtigt svar.

Men hvor kan det være at den dag hvor du som moderator opfordrede Mikkel Friis og undertegnede til at bruge PM forsvandt mine "stjerner" i forbindelse med navn/profil, således at man ikke kan se om der er afgivet evaluering på indlæg eller ej, hvor undertegnede er involveret. De muligheder var der tidligere ved undertegnede, ligesom ved andre ? Det forstå jeg ikke ???

Med hensyn til www.hajnettet.dk er netop også det jeg selv henviser til idag i forbindelse med Mediadirekt. 

Jeg har også tidligere skrevet til support unden resultat. Og har med mellemrum kunne læse at www.amino.dk havde preformance problemer, hvad det så er ? jeg er ikke IT kyndig. På samme måde kan jeg hellere ikke forstå, at jeg ikke kan rette i min profil, noget kan jeg og det bliver gemt og ikke andet.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 22:05 | Låst

De er kun fjernet for dig selv, og der kun væk så længe du ikke modtager stjerner.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:22 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

gweb:

De er kun fjernet for dig selv, og der kun væk så længe du ikke modtager stjerner.

Yes

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 05:38 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu skal jeg vise jer hvad Mediadirekt er for nogen så enhver diskussion om dem kan stoppe.

Se denne søgning på Google klik her åbner i ny vindue 

Alle de sider er "skjulte sider" på deres kunders hjemmesider. Her er bare et ud af de tusinder af eksempler: http://www.timeintl.dk/default.aspx?pageId=2

Tror i at Time International er vidende om at deres hjemmeside bruges til at have skjulte linksider på?

http://www.aarsmaskinforretning.dk/default.aspx?pageId=2 eller er Aars Masjinforretning videne om at deres hjemmeside indeholder den slags?

Og tror i at at alle de mange hjemmesider hvor det ligger på er videne om det? Nej vel?

Med den fremgangsmåde udsætter Mediadirekt hver eneste af deres kunder for en stor rissiko for at blive fjernet fra Googles index.

Så nu er der vist ikke grund til at diskutere yderliger om Mediadirekt vel?

Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:13 | Låst

De skulle da bare lukkes ned med det samme, det der kan umuligt være lovligt.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:21 | Låst

Så de benytter alle kunders sider som linkkataloger og ekstra seo..

Det er godt spottet og hvordan fandt du frem til dette ?

Svineri

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:57 | Låst

Spændende læsning, hold tråden varm jeg henter lige popcorn...

Cool

He he lavede lige for sjov en søgning på det omtalte firma og fandt den her på Facebook

Ikke lige et firma jeg ønsker nogen "præmie" fra.. he he he

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Side 11 ud af 12 (120 indlæg)