Hej Ib Rengøringsgruppen var på dansk jord og 100% danskejet. jeps Mikkel Friis fra Friis Media i ejen høje person Lokalavisen var faktisk forbi igår, så der kan du se den rigtige herre bag disse taster ;-) Og det var for at hjælpe dansk erhvervsliv og ikke ruinere dem ;-) kan ses på amsavisen.dk en af de nærmeste dage :-)
Mikkel Friis ejer og stifter Friis Media Made in denmark |
Flot Mikkel !
Men netop hvem der stod bag RENGØRINGSGRUPPEN, kunne jeg jo netop ikke se, ved min første henvendelse her på Amino. Og som du måske også husker bakkede jeg ideen op. Senere i forløbet fandt jeg noget "ulden" i processen. Men det er fortsat en god ide, med de "rigtige" personer på alle måder.
Det var jo først du du kom på banen, at det blev synliggjort at du også stod bagved navnet RENGØRINGSGRUPPEN: Derudover vist en person ved navn Nanna ?
Som du måske ved, at vi sidste sommer www.kalodabyg.dk og undertegnede sidste sommer forsøgte og lave et håndværker-team, trådte vi også frem med fulde navn og nogle helt klare retningslinier til samarbejde m.m. udfærdiget af advokat og med gyldig generalforsamling til følge.
Ib Abildgaard
RÅD & MAL
P.S. Jeg vil altid sålænge det er mig muligt advare mod platugler, også herinde på www.amino.dk, hvis ellers moderator tillader. Alle bør huske på at disse "forhold" har vi straffelovens § 267 til at regulere. Så hellere ikke Amino skal være bange for at offentliggøre. Usandheder fra diverse kan altså straffes. Har her for nyelig også forsøgt og advare mod en adwords haj, som også er tidligere behandlet herinde på Amino, og denne tråd står herinde stadig. Men "min"/"mit indlæg blev pludselig fjernet. Det er derfor svært og se den "røde tråd" fra Amino moderatorer.
Men jeg kunne måske skrive til support hvis jeg orker det, ligesom stjernerne ved mit navn er fjernet, men sådan er det så meget i Danmark.
Men nu begynder vi alle og få rigtigt travlt igen, så travlt at vi igen bliver narret. For øjeblikket er det disse "særlige" adwords" folk der er på spil. Rolig Amino jeg skal nok lade være med at nævne navne. Det spreder jeg andre steder.