Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediadirekt hvem kender dem?

Side 9 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 18:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ny job beskrivelse ny kontrakt sådan hænger virkligheden sammen, i den virkelig verdenBig Smile som jeg kender til.

mvh

Jannie

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:44 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kontrakt hvad er det Wink

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Fra  JH Service Skrevet kl. 18:51 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel

Det vil jeg da håbe at du ved hvad er - ellers har du da et problem.

Mvh

Jannie

Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:54 | Låst

Sørg for at få alle papir på plads! Han snyder når han kan komme til det!

Jeg var selv ansat og måtte igennem HK for at få mine feriepenge (og jeg var ikke den første) De kunne iøvrigt oplyse mig, at hans ansættelseskontrakter er ulovlige!

Og sidst: HK kender godt MediaDirekt, keyinfo, K2M og Michael selv.. Der har været mange henvendelser vedr. dette! Og mit råd fra HK var, at holde mig langt væk!

Undere det ikke dig, at der er så stor udskiftning i personalet? :) Held og lykke..

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:40 | Låst

Mange tak Smile men arbejder der ikke mere, blev fyret fordi han så at jeg skrev herinde selv om michael christen så siger noget andet.. hehe.. De er så til grin og hans medarbejder tør da ikke og sige noget selv om de blev spurgt om det var noget.. så held og lykke til jer alle som stadige arbejder der Cool

Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:20 | Låst

Haha hvor er det firma dog ynkeligt, de ved godt deres image er til grin, kun godt du kom ud af det og alt deres svindel.

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Fra  JH Service Skrevet kl. 22:52 | Låst

Hej Herinde

Det er lidt foruroligende at læse dette vedr. Mediadirekt, jeg er selv kunde hos dem og syntes specialt ikke det er interesant at høre at medarbejder bliver snydt og behandlet dårligt. Og vil derfor kraftigt overveje at stoppe samarbejdet med dem. Jeg betaler hver mdr og forventer derfor også en god service og ikke dette som beskrevet.

Men forstår bedre hvorfor man ikke for noget for sin mdr betaling som aftalt, med den udskiftning.

Jannie / JH service

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:19 | Låst

Jannie H:

Hej Herinde

Det er lidt foruroligende at læse dette vedr. Mediadirekt, jeg er selv kunde hos dem og syntes specialt ikke det er interesant at høre at medarbejder bliver snydt og behandlet dårligt. Og vil derfor kraftigt overveje at stoppe samarbejdet med dem. Jeg betaler hver mdr og forventer derfor også en god service og ikke dette som beskrevet.

Men forstår bedre hvorfor man ikke for noget for sin mdr betaling som aftalt, med den udskiftning.

Jannie / JH service

SmileWinkSe og kom ud af den aftale.  Det har jeg nævnt overfor dig tidligere. Du kan gøre det med henvisning til aftalelovens § 36. Der sker dig intet andet at du temmelig sikkert bliver truet med et sagsanlæg fra Mediadirekt.

Big SmileMen det kan du roligt sidde overhørigt, og for  den sags skyld har du også masser af vidner herinde (tidligere kunder og ansatte). Lad dettte råd også være til andre.

NoMan kan ikke som erhvervsdrivende sælge ydelser, der ikke er iorden, uden det har konsekvenser.

YesJeg imødeser nu med spænding et kopi at din opsigelse til Mediadirekt. WinkOg se så og få gjort det.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:32 | Låst

Og værd ekstra opmærksom på hvis et nyt firma skulle ringe !! Tjek lige ejeren bag firmaet..

Der er jo klamphuggere i alle brancher!

Både media og servicebranchen!

God dag

mikkel

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:39 | Låst

MikkelFriis:

Og værd ekstra opmærksom på hvis et nyt firma skulle ringe !! Tjek lige ejeren bag firmaet..

YesDer er jo klamphuggere i alle brancher!

WinkBåde media og servicebranchen!

Big SmileGod dag

mikkel

Side 9 ud af 12 (120 indlæg)