Hej Ny job beskrivelse ny kontrakt sådan hænger virkligheden sammen, i den virkelig verden mvh Jannie |
Kontrakt hvad er det
Hej Ny job beskrivelse ny kontrakt sådan hænger virkligheden sammen, i den virkelig verden mvh Jannie |
Mikkel Det vil jeg da håbe at du ved hvad er - ellers har du da et problem. Mvh Jannie |
Sørg for at få alle papir på plads! Han snyder når han kan komme til det! Jeg var selv ansat og måtte igennem HK for at få mine feriepenge (og jeg var ikke den første) De kunne iøvrigt oplyse mig, at hans ansættelseskontrakter er ulovlige! Og sidst: HK kender godt MediaDirekt, keyinfo, K2M og Michael selv.. Der har været mange henvendelser vedr. dette! Og mit råd fra HK var, at holde mig langt væk! Undere det ikke dig, at der er så stor udskiftning i personalet? :) Held og lykke.. |
Mange tak |
Haha hvor er det firma dog ynkeligt, de ved godt deres image er til grin, kun godt du kom ud af det og alt deres svindel. |
Hej Herinde Det er lidt foruroligende at læse dette vedr. Mediadirekt, jeg er selv kunde hos dem og syntes specialt ikke det er interesant at høre at medarbejder bliver snydt og behandlet dårligt. Og vil derfor kraftigt overveje at stoppe samarbejdet med dem. Jeg betaler hver mdr og forventer derfor også en god service og ikke dette som beskrevet. Men forstår bedre hvorfor man ikke for noget for sin mdr betaling som aftalt, med den udskiftning. Jannie / JH service |
|
Og værd ekstra opmærksom på hvis et nyt firma skulle ringe !! Tjek lige ejeren bag firmaet.. Der er jo klamphuggere i alle brancher! Både media og servicebranchen!
God dag
mikkel |
|