| 
 Men flere af de punkter, som du nævner, kan du hverken se eller undersøge. F.eks er punkt 3, 6 og 7 ubekendte, som du hverken kan finde, eller som du kun kan finde ud af i løbet af sagen, da de afhænger af modpartens træk... 8 er desuden ganske simpel. Normalt lægges 30% i depositum, eller der stilles bankgaranti, og såfremt handlen ikke gennemføres efter planen, tilfalder depositum sælger, eller bankgarantien udløses, også selvom modparten gør indsigelser... Når det er sagt, kan jeg hverken se det forkerte i, at man rådgiver lidt ekstra ud over et simpelt spørgsmål. For som du kan se, så drejer det sig om 10.000 kr, og så har jeg allerede svaret på, at det slet ik kan betale sig AT FÅ RET, selvom trådstarter har ret rent juridisk... | 
Fashion-Seller:Når det er sagt, kan jeg hverken se det forkerte i, at man rådgiver lidt ekstra ud over et simpelt spørgsmål.
hvis man gør det på forkert grundlag, så kan det jo skade meget mere end det gavner! - Det siger jeg ikke at du gør, jeg ved jo ikke hvad i har talt om i PB, men i tråden er der ikke nok info til at kunne afgøre hvad der er det rigtige. - Faktisk siger han selv, at 10.000 er meget for hans virksomhed, og det kan jo køres som en småsag!
Men igen, jeg ved ikke hvad der er rigtige. Det eneste jeg ved er, at han har retten på sin side.... Hvis der ikke er noget konspondance vi ikke har hørt om!!!
Hvad du ved om sagen, ved jeg jo ikke!
Jeg har i øvrigt hele tiden sagt, at der er MEGET stor forskel på om man HAR ret, og om man skal have ret... - Ja, det KAN være dyrt at få ret.

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger