Jamen det er da rart at vide at www.easywebhost.org (webadresse *hhhmm*) har en mening om tingene.... behøver jeg uddybe mit svar mere?
Tak Brian... Ja, jeg slår det kun op der hvor det "kunne" være relevant for en bruger.... og som ALTID, så tilføjer jeg at folk skal se her først... Så ligger der så meget mere i dette?
Jeg prøver som andre - at hjælpe folk... og håber på at få hjælp, når jeg har brug for det..
Har først nu set dit indlæg vedr. Excel undervisere. Skulle det stadig være aktuelt, er jeg freelance underviser i hele Microsoft Office pakken, med speciale i Excel og har været det gennem 9 år og jeg tager gerne Excel hold på alle niveauer samt tips og tricks.
Jeg synes også det kunne være spændende at høre, om der er brug for undervisere på Sjælland. Jeg sendte en mail til Gitte helt tilbage til 10. november, men har ikke hørt noget ?
vh, Jan
Freelance Systemudvikler og har prøvet at være iværksætter - med godt resultat.
På udkig efter nye opgaver !
Hvis du stadig mangler folk, så er vi to med edb-erfaring og uddannede lærere med undervisningserfaring, både børn og voksne. Desuden har vi med mellemrum lignende kurser i eget regi.