Kan du, eller kender du nogen, der kan undervise i Officepakken - læs herunder specielt Excel eller Access, så har jeg flere freelancejobs ledige. Du er meget velkommen til sende mig en Email.
Undervisningen det drejer sig er hold op til 8 personer, for Word og Excel undervises der på flere niveauer (begynder, avanceret1 og avanceret2) - ellers er det hovedsagligt begynderhold og tips & tricks. Det er P.t. version 2003 der undervises i. Undervisningsmaterialerne er lavet - så der er ingen ekstraarbejde skjult der. Undervisningssteder kan være overalt i Danmark.
Ville lige give dig tilbuddet om at smide dine opslag ind på www.projektopslag.dk .... Nu hvor jeg kiggede forbi, og desværre ikke selv kender den rigtige person med tiden til det. Well, dette er selvfølgelig såfremt du ikke finder en frisk Amino... Aminos kommer først ;)
Jeg ser det da som rimelig relevant at vise det link, da man netop kan søge efter freelance undervisere derinde...
Vågn op. Undersøg lige hvordan Emil krydsposter i alle de indlæg han kan slippe af sted med det. Jeg brugte faktisk en del tid inden jeg skrev som jeg gjorde.
Det er vel simpel "forum"- marketing.... alle folk med signaturer (inkl mig selv) gør det jo til en hvis grad...
Og når han krydsposter, hvis det er lidt relevant, synes jeg det er okay.... hvis man synes det ikke er relevant, så kan du jo bare kigge videre ned i indlægget...
Jeg har da set det der var meget værre herinde end Emil's indlæg....