Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance Undervisere Officepakken - meget gerne Excel, Access

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan du, eller kender du nogen, der kan undervise i Officepakken - læs herunder specielt Excel eller Access, så har jeg flere freelancejobs ledige. Du er meget velkommen til sende mig en Email.

Undervisningen det drejer sig er hold op til 8 personer, for Word og Excel undervises der på flere niveauer (begynder, avanceret1 og avanceret2) - ellers er det hovedsagligt begynderhold og tips & tricks. Det er P.t. version 2003 der undervises i. Undervisningsmaterialerne er lavet - så der er ingen ekstraarbejde skjult der. Undervisningssteder kan være overalt i Danmark.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 14:40

Hej Gitte,

Ville lige give dig tilbuddet om at smide dine opslag ind på www.projektopslag.dk .... Nu hvor jeg kiggede forbi, og desværre ikke selv kender den rigtige person med tiden til det.
Well, dette er selvfølgelig såfremt du ikke finder en frisk Amino... Aminos kommer først ;)

Held og lykke med det!

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 15:52

Hej Gitte

Jeg har sendt dig en mail

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:01

Hej Gitte..

Har rodet en del i de omtalte programmer, så kan være at jeg kan bakke dig op i det midt/nordjyske :)

vh

Brian 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 09:26

Hej Emil

Hvorfor skal dette forstyrrende element ind alle steder hvor folk søger ting, bare fordi du ikke kan finde nogle besøgende til din side ?

Mvh

Mogens

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:56

www.easywebhost.org:

Hej Emil

Hvorfor skal dette forstyrrende element ind alle steder hvor folk søger ting, bare fordi du ikke kan finde nogle besøgende til din side ?

Mvh

Mogens

Det var da en ubehøvlet kommentar... du har selv lige fyldt denne diskussion med intetsigende indhold...

Jeg ser det da som rimelig relevant at vise det link, da man netop kan søge efter freelance undervisere derinde...

Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 09:11

Hej Gitte

har sendt dig en mail

mvh

Lone Thinggaard

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:04

Ditto herfra

vh, Jan Freelance Systemudvikler og har prøvet at være iværksætter - med godt resultat. På udkig efter nye opgaver !
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:36

Brian Brandt:

Jeg ser det da som rimelig relevant at vise det link, da man netop kan søge efter freelance undervisere derinde...

Vågn op. Undersøg lige hvordan Emil krydsposter i alle de indlæg han kan slippe af sted med det. Jeg brugte faktisk en del tid inden jeg skrev som jeg gjorde.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:51

Det er vel simpel "forum"- marketing.... alle folk med signaturer (inkl mig selv) gør det jo til en hvis grad...

Og når han krydsposter, hvis det er lidt relevant, synes jeg det er okay.... hvis man synes det ikke er relevant, så kan du jo bare kigge videre ned i indlægget...

Jeg har da set det der var meget værre herinde end Emil's indlæg....

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)