Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PrestaShop dansk vejledning?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik lige downloadet Prestashop fordi jeg har hørt så meget godt om det og tænke det måske kunne være en ide til en lille ekstra shop jeg går og planlægger. Installationen gik helt fint og let, dejligt nok.

Og logind til Admin delen virkede også fino fino

MEN hold da op for en menu de har. Alt er muligt, bare ikke det man skal bruge? Tænker det nok er en fejl 40, så jeg smuttede ind på deres side for at finde support og hold da op for en guide, den kræver næsten en Doktorgrad at finde udad og giver mig stadig ikke de svar jeg søger.

Derfor kom jeg til at tænke på, om der evt. findes en step by step dansk guide til deres system? (som jeg finder ret uoverskueligt, sammenlignet med andre shop systemer jeg har arbejdet med)

Det jeg gerne vil er:

Nulstil deres shopordre / kunder liste og alt andet info der kommer med når man installere

Redigere i shoppen layout/grafik? (Kræver det at man køber et modul/theme? for så er det jo ikke Free imo :) )

vh og go' weekend herfra

Henrik

PS har søgt på både Google og Amino og har desværre ikke kunne finde noget selv, men kan jo tænkes at jeg søger forkert :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:42

Hej Henrik, 

Jeg mener at huske, at du kan vælge at installere med og UDEN demo produkter, ordre etc. 

Så evt. slet installationen og prøv igen, hvor du vælger UDEN. 

Mht. temaer, så findes der mange gratis derude, tag f.eks et kig her: 

http://prestadevelop.com/da/ 

Held og lykke med din shop.

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 12:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik:
Nulstil deres shopordre / kunder liste og alt andet info der kommer med når man installere

Nu skriver du jo ikke hvilken version du har installeret. Men går ud fra du har installeret 1.6 så læs Her

Henrik:
Redigere i shoppen layout/grafik? (Kræver det at man køber et modul/theme? for så er det jo ikke Free imo :) )

Det kræver det ikke nødvendigvis. Men det kræver du så er temmelig god selv til kodning. Og det går jeg ikke ud fra du ikke er, siden du stiller dette spørgsmål.
Så ja der skal købes et tema. Som du kan gøre Her

Men tro mig selv om du køber et tema. Så er der mange timers arbejde. Hvor du skal rette til osv. Så det kræver alligevel man kan lidt ellers når man ikke langt.

Mvh. Kim

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 13:19

Tak for de gode svar :) de hjælper

Ja der er en del arbejde kan jeg godt se, heldigvis er det ikke noget der haster, så jeg kan rolig tillade mig at bruge den nødvendige tid :)

vh

Henrik :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)