Jeg fik lige downloadet Prestashop fordi jeg har hørt så meget godt om det og tænke det måske kunne være en ide til en lille ekstra shop jeg går og planlægger. Installationen gik helt fint og let, dejligt nok. Og logind til Admin delen virkede også fino fino MEN hold da op for en menu de har. Alt er muligt, bare ikke det man skal bruge? Tænker det nok er en fejl 40, så jeg smuttede ind på deres side for at finde support og hold da op for en guide, den kræver næsten en Doktorgrad at finde udad og giver mig stadig ikke de svar jeg søger. Derfor kom jeg til at tænke på, om der evt. findes en step by step dansk guide til deres system? (som jeg finder ret uoverskueligt, sammenlignet med andre shop systemer jeg har arbejdet med) Det jeg gerne vil er: Nulstil deres shopordre / kunder liste og alt andet info der kommer med når man installere Redigere i shoppen layout/grafik? (Kræver det at man køber et modul/theme? for så er det jo ikke Free imo :) ) vh og go' weekend herfra Henrik PS har søgt på både Google og Amino og har desværre ikke kunne finde noget selv, men kan jo tænkes at jeg søger forkert :) |
Hej Henrik,
Jeg mener at huske, at du kan vælge at installere med og UDEN demo produkter, ordre etc.
Så evt. slet installationen og prøv igen, hvor du vælger UDEN.
Mht. temaer, så findes der mange gratis derude, tag f.eks et kig her:
Held og lykke med din shop.