Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intelligent Bogføring - eller hvad?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi har netop lanceret vores produkt, I.B, som står for Intelligent Bogføring. Ideen er, at man  tager udgangspunkt i sit udtog fra banken, når man bogfører. I.B påfører så modkonto etc. vha. "kunstig intelligens" - en gammel disciplin indenfor IT.

Mange, som har responderet, har opfattet det 'intelligente' som en egenskab, der skulle tillægges den, der bogfører. Jeg er en nørd, som har rodet med kunstig intelligens, og forbinder derfor (også) ordet med IT.

Kunne jeg mon komme ud over den divergens i opfattelserne ved i stedet at kalde produktet "Intelligent Bankdataimport" eller lignende? Det gør det måske ikke meget bedre? Jeg vil jo gerne relatere det til det 'intelligente'.

Hvad synes I?

Mvh
Jørgen

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 13:35

Hej Jørgen,

det ser bestemt interessant ud.

I jeres eksempel på websitet kører automatiseringen på finansdelen.

Ville det være muligt at få det til at køre så modposteringen vil være en debitor eller kreditor?

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:40

Ja da, hvis de rigtige forudsætninger er til stede. Kunne jeg bede dig sende en mail på joergen.kirkegaard@datakons.dk? Så stiller jeg dig relevante spørgsmål. Mvh Jørgen.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:41

ps. tak for din forespørgsel :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)