Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress, Login fejl - "choose file" - Hjælp!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg har hjulpet en kammerat til at få sin side op at køre. Den er bygget af firmaet Awork, som har givet den en udemærket start, men der lader til konstant at være problemer med siden.

Når jeg logger ind, ses følgende billede.

Hvis jeg trykker tilbage til forsiden "reddernes.dk", så kommer jeg tilbage til forsiden og så er jeg logget ind. Så login-funktionen i sig selv virker fint. Men jeg kan ikke tilgå min profilside med URL'en "reddernes.dk/profile/soren".

Nogenlunde samme fejl sker, når jeg prøver at registrere en ny bruger. Det virker fint, indtil jeg trykker på det link i min mail som skal bekræfte oprettelsen. Så sker dette nemlig:

SRK er en testprofil, som jeg prøvede at oprette.
Jeg har virkelig prøvet at finde nogen med samme problemer, men uden held. Så jeg håber nu på, at I har nogle guldkorn eller nogen links til folk med samme problemstilling.

Jeg ser frem til at høre fra jer og tak på forhånd!

Mvh
Casper 

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 17:56

Der er ingen venlige wordpress eksperter, der har oplevet denne fejl før?
Jeg har ladet mig fortælle af designerne, som kun vil hjælpe mod betaling, at det er et database problem og at nogle tabeller er blevet oprettet ved en fejl under importeringen af et nyt plugin.

Det plugin som er blevet importeret er blevet modificeret af designerne. Dog vil de stadig ikke hjælpe, før de modtager betaling.

Jeg håber nogle kan smide mig i retningen af en løsning til dette problem!

//Casper 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:19

Casper Nybroe:
Der er ingen venlige wordpress eksperter, der har oplevet denne fejl før?

Det er usandsynligt, da dine profiler ikke ligger der hvor det ellers normalt er standard.

Normalt ligger brugerprofilen som standard her:
/author/soren

og ikke
/profile/soren

, så der er lavet noget omskrivning af URL'er og det er der såmænd ikke altid noget galt med, men det sandsynliggør så også at de måske har lavet noget custom hentning af templates også, så der ikke bruges author.php, som ligger i themes-folderen. Især hvis det er rigtigt hvad de fortæller med indhold i databasen. 

Jeg tror ikke du kommer udenom at få nogen til at se på din kode udfra denne også vurdere om det er nødvendigt at rette indhold i databasen.

Du bør i øvrigt få slettet den admininstrator-profil, der hedder "admin" og oprette en med et andet brugernavn. Der sker nemlig sindsygt mange Brute Force hacking forsøg med "admin". Og oveni så er brugernavnene offentligt tilgængelige og endda indekseret i Google.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 19:31

Hej Gita

Mange tak for dit grundige svar! Jeg forsøgte at ændre URL'en til author i stedet for profile, men uden held. Så det lader til at være, som du selv nævnte, at de har lavet nogle custom opsætningner.

Jeg frygtede lidt, at jeg var nødt til at tage fat i dem med dette problem, da jeg helst undgår kontakten med dem.

Jeg er opmærksom på admin-profilen. Den bliver i øjeblikket brugt af designerne, så indtil vi er helt frie af dem, så forbliver den på siden. :) Men tak for observationen!

Du skal have mange tak for din hjælp!

//Casper 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)