Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig GSM Hosting (simkort hosting)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står og skal til at udsende en del SMS'er via vores hjemmeside. Jeg har kigget lidt på diverse løsninger såsom txty.dk og clickatell.com, men når vi på sigt snakker om en god portion SMS'er, synes jeg det bliver relativt dyrt. Derfor har jeg kastet mit blik på hosted GSM (simkort). Simkortet har jeg allerede koordineret med et teleselskab, så den del er på plads.

Men hvor finder jeg en host til GSM uden at skulle betale for det i dyre domme? Jeg søger en professionel, da det selvsagt gerne skal være stabilt.

Mvh. Morten

Tilmeldt 22. Jun 13
Skrevet kl. 17:08

Det skal måske lige bemærkes, at jeg søger en udbyder, hvortil det er muligt at anvende et API eller lignende til selve afsendelsen af SMS'er. I starten er der kun behov for at udsende SMS'er, men på sigt, kan det meget vel være, at modtagelse også kommer på tale.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:20

Jeg har tidligere benyttet Inmobile til en SMS service, og deres system var supernemt at bruge gennem API'et, og fungerede rigtigt fint.

Mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39

Hej
Hvor stor en portion SMSe'r snakker vi helt præcist om? Hvis det er en stor portion kan vi jo finde en anden pris til dig. Hvad angår hosted simkort tror jeg at Txty er det billigste i Danmark(I hvert fald af hvad jeg har set)

Men kontakt os endelig og lad os få en snak om dine behov osv. :-) 

Tilmeldt 22. Jun 13
Skrevet kl. 17:57

Mauran Muthiah:
Hvor stor en portion SMSe'r snakker vi helt præcist om?

Umiddelbart kan vi godt nå op i omegnen af 10.000 om måneden, men dog ikke lige med det første.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 18:36

Den simple løsning på dit problem, må være noget lignende: AK SMS Sender

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 22. Jun 13
Skrevet kl. 18:42

Jesper | fastWEB:

Den simple løsning på dit problem, må være noget lignende: AK SMS Sender

Vil helst ikke ud i selv at skulle hoste noget, da jeg gerne vil have en større stabilitet - også selvom jeg så skal betale for det. 

Jeg har tidligere benyttet Inmobile til en SMS service, og deres system var supernemt at bruge gennem API'et, og fungerede rigtigt fint.

Jeg har nu skrevet til txty og kontakter Inmobile i morgen, så må vi se hvad de siger. Men anvendte du dem til SIM-hosting eller blot deres egen SMS-gateway løsning?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:06

webfreelanceren:
Men anvendte du dem til SIM-hosting eller blot deres egen SMS-gateway løsning?

Jeg brugte deres egen SMS gateway. Men ved ikke om det kan betale sig at bruge sine egne SIM kort. Husk på at du muligvis har brug for en del for at kunne levere mange SMS'er hurtigt. SMS er en langsom standard, og det er begrænset hvor mange du kan sende i minuttet. Jeg kan huske at det var et problem med mit eget GSM modem.

Mvh Carsten

Tilmeldt 22. Jun 13
Skrevet kl. 22:07

Carsten Jacobsen:

webfreelanceren:
Men anvendte du dem til SIM-hosting eller blot deres egen SMS-gateway løsning?

Jeg brugte deres egen SMS gateway. Men ved ikke om det kan betale sig at bruge sine egne SIM kort. Husk på at du muligvis har brug for en del for at kunne levere mange SMS'er hurtigt. SMS er en langsom standard, og det er begrænset hvor mange du kan sende i minuttet. Jeg kan huske at det var et problem med mit eget GSM modem.

Mvh Carsten

Hmm. det er da helt sikkert en ting, der er værd at tage med i betragtningen. Som udgangspunkt tror jeg dog, at jeg vil forsøge mig med GSM hosting og så må jeg jo se, om behøvet retfærdiggør brugen af flere modemmer eller evt. en overgang til gateways.

Tilmeldt 22. Jun 13
Skrevet kl. 10:27

Umiddelbart har jeg også stødt på stadel.dk som værende de billigste, men synes næsten det ser for billigt og godt ud til at være sandt. Tror I de er troværdige?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)