Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handler du md Webshop,men kan ikke sælge ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kære Amino.

Jeg vil gerne være anonym og oplyse jer at i lige nu skriver med Danmarks bedste sælger indenfor IT verden, dog ingen kendskab til seo, google, cms eller hvad man egentlig kalder det for, jeg er bare en god sælger og er ikke produktmand!  Jeg oplever pt. i min daglig dag at der bliver etableret flere virksomheder indenfor webdesign, dog når jeg taler med mange, har man altid udfordringer med at finde kunder og er ikke salgsegnet og jeg tilbyder derfor en god løsning som gælder helt klart for den rigtige som skal klæde mig godt på omkring webshop, seo, import/eksport regler, vedligeholdelse, Google adwords og en masser af historik over hvordan jeg kan få min hjemmeside i top, da min PRODUKT bliver den mest besøgte hjemmeside for alle etniske i Danmark som skal have behov for mine produkter. Vedkommende må gerne have kendskab til masser af andre regler som eksport og import...  resten af historien gemmer jeg til den som jeg skal tale med.

Hvad får du ud af mig ?

Jeg er toppen, jeg er poppen og jeg har adgang til så mange salgsværktøjer, leads og kan indenfor 1 uge gøre dig til den bedste af den bedste sælger, som bliver mester til at booke møder og lukke gode handler hos kunden eller på telefonen.

Jeg ser frem til at høre fra den rigtige kontaktperson og vil absolut ikke tale med folk som har en Brian i sig eller spiller dum, for jeg har intet at lære udover en verden indenfor Webshop og jeg kan derimod hjælpe dig med at være top 10 virksomheder som sælger webløsninger, hvor 6 ud af top 10 kunder er allerede min kunde og startet med at samarbejde med i tidernes morgen og i dag har over 300 selskaber. 

Skriv kun hvis du har seriøse planer om et samarbejde, hvor vi begge kan få udbytte af hinanden.

Tak

MVH
Ali

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mente 300 ansatte

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)