Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil Dansk Supermarked handle med et IVS?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Harlev J
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Fra  www.Carsmart.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at starte et selskab med en kammerat, men jeg er lidt i tvivl om DS vil handle med et IVS eller skal det være et ApS?

Hvad er jeres erfaring?

Mvh. Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Hvis du skal handle med DS, så vil du fra starte af blive bedt om at smide mange hundrede tusinde i markedsføringsbidrag, og det et vel også deres måde at sikrer, at du ikke bare giver op på halvvejen, og smider håndklædet. Så jeg tror de er ligeglade, når du bare betaler markedsføringsbidrag for at komme på hylderne.

mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

:
Hvis du skal handle med DS, så vil du fra starte af blive bedt om at smide mange hundrede tusinde i markedsføringsbidrag

Sludder, der er intet bastant krav om et markedsføringsbidrag. Det er rigtigt at visse virksomheder og produktgrupper bliver bedt om det.

Men vi har handlet med dem i flere år nu, og vi er aldrig blevet stillet overfor sådan et krav.

Vi sælger til dem som en personlig ejet virksomhed - enkeltmandsvirksomhed - og jeg tror faktisk de er hamrende ligeglade med, hvilken selskabsform du er I. De betaler alligevel aldrig forud, og kan som sådan ikke få nogle penge i klemme der.

Men derimod vil de sikkert se bevis, for at du har en produktansvarsforsikring.

mvh

Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke omdanne en personligt ejet virksomhed til IVS.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups... Jeg troede lige, at det var trådstarter, der også stod for 3. indlæg. Min kommentar er derfor ikke relevant. Beklager.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine erfaringer med et IvS er ikke at folk generelt rynker på næsen af det. Nogle spørger "hvad er det" og så må man jo i gang med at forklare.

Jeg har tegnet det der hedder en professionel ansvarsforsikring ved top danmark på 300.000.- kroner der dækker hvis vi laver fejl. Den giver jeg 2800 for om måneden. Det fortæller jeg kunderne i samme ombæring som jeg præsenterer at firmaet er et IVS. Jeg siger det som det er, at når det er et IVS er der ingen garanti for at vi ligger inde med en kapital i ryggen som hvis vi havde været APS eller bedre endnu A/S. Derfor har vi den forsikring som en sikkerhed for dem. Og det scorer jeg kunder på. Om det kan burges til lige netop dit segment her ved jeg ikke, men det er den måde jeg håndterer det på.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Det er totalt ligegyldigt hvilken selskabsform du har. 
Hvis du kan tilbyde god avance og har et produkt som sælger (proved business) eller produkt som de ikke allerede har import af så lytter de.

De Bedste Hilsner
Ronni 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)