Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på musikerkontakt side jampartner.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen Witi, Dit forslag blev implimenteret med det samme Stick out tongue  Det var sku som du selv sagde lang mere stilrent.

Hehe jeg fangede ikke at det var teksten du ville have mørkerød, jeg troede det var menubaren du ville have skulle være rød. 

Men jeg prøvede lige, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke synes at det så for heldigt ud. Så nu er de blevet en smule grålige istedet.

Mange tak for din kritik Kjer.

Jeg mener ikke at det er forummet der er hjertet på siden, da man kan oprette sig som bruger, og herefter virker siden lidt ala en dating side, med hensyn til at man giver en række kriterier som fx musikgenre, landsdel, hvad man spiller på osv. man kan PM hinanden på siden også. Jeg arbejder på problemet med ugedagene, men det gør bøvl. Og med hensyn til KODA har jeg ingen aftale, jeg har ringet til dem, men det er godt nok dyrt Tongue Tied  Så det er endt med at man accepterer nogle regler når man opretter sig som bruger, der gør at man kun må uploade sit eget originale materiale, og at man i øvrigt ikke må være medlem af KODA, da jeg så også skal betale penge.  Jeg kan da lige for god ordens skyld nævne at det var 25 øre per stream.

Mange tak for hjælpen og kritikken, og der må stadigt gerne komme mere.

Mvh Benjamin

Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:18

Det var skam så lidt. Er lækkert at hjælpe når folk er glade for det :)

Mht. at jeg vil have teksten mørkerød, så er det selve linksne i din menu. Altså dem der nu er røde. F.eks. "Skriv anmeldelse", "Indsend nyhed" etc.
Linksne i din topmenu, som du nu har lavet lysegrå, synes jeg fortsat skal være helt hvide. De er for anonyme nu.

I øvrigt ville jeg, hvis jeg var dig, have en ensfarvet baggrund i stedet for den ternede, der er nu. Det virker på en eller anden måde rodet, og jeg tror det som helhed ville se bedre ud med en helt grå baggrund.

Fra København
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:32

Så er linkene i top-menuen hvide igen, og jeg har gjort de andre links på siden lidt mere mørkerøde. Baggrunden har jeg ikke gjort noget ved, jeg har haft den helt grå før, men skiftede til den ternede da jeg syntes det gjorde siden lidt mere spændende, men sådan er man jo forskellig. Stick out tongue

Men mange tak for hjælpen.

Benjamin 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)