Hej Mihammed, faldt lige over denne gamle kommentar, som jeg kan se at vi aldrig har fået svaret på. Bedre sent end aldrig...
Jeg skal ikke kunne sige om man kan snyde med anmeldelserne på Trustpilot, men det er ikke noget du nogen sinde vil se Stofa forsøge sig med. Vi kunne heller aldrig drømme om at sætte medarbejdere til at skrive falske anmeldelser af os selv eller konkurrenter. Vi lever af troværdighed og den slags ville i den grad gå imod vores værdier. Så nej, vi har ikke på nogen måde snydt.
Vi sender - 100% i tråd med Trustpilots retningslinjer - en auto-mail ud til nye og eksisterende kunder, der har været i kontakt med os, hvor vi beder dem anmelde os. Her kan vi se et mønster i at de positive anmeldelser vi får, ofte er langt mere kortfattede end de knap så positive. Måske fordi mange er mere tilbøjelige til for alvor at sætte sig til tasterne og skrive løs, når noget er gået galt. Det er en udfordring, for det gør, at der er stor forskel på de positive og de negative anmeldelser - ligesom du gør opmærksom på herover.
De gange vi har bemærket anmeldelser, der har set underlige ud, har jeg selv taget en dialog med Trustpilot og bedt dem tjekke og i øvrigt være ekstra opmærksomme på evt. falske anmeldelser. Så vidt jeg husker var de anmeldelser du peger på herover ok, og blot et udtryk for at vi i en periode havde sendt ekstra mange mail-invitationer ud til kunder.
Noget helt andet er så, at vi kan gøre det bedre også på Trustpilot og at vi arbejder med at finde ressourcer til at få svaret alle de kunder, der bruger tid på at skrive en anmeldelse, både de rosende og de knap så rosende. Det er vores målsætning, at alle skal have svar.
Mvh Henrik Eske, Stofa