Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Craftinghost.dk - Hjælp til markedsføring

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Møllergade 95a, 1.th
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu sat alle produkter op og det fungere relativt godt :) Jeg kører med TCadmin og WHMCS da det er det jeg kender bedst til.

Hvordan får jeg så flere kunder? Hvad ville være godt at gøre i forhold til markedsføring :)

www.craftinghost.dk 

MvH

Michael - Craftinghost

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 01:06

Husk og få lavet nogle ordenlige overskrifter der faktisk beskriver hvad tråden handler om Wink

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Møllergade 95a, 1.th
Tilmeldt 13. Aug 14
Skrevet kl. 01:12

Husker jeg til næste gang, tak ;) Er lidt ny til det her :D

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 02:37

Du skal ud og skrive på Minecraft forums, hvor du tilføjer et link til din side i din signatur. Det kan du også gøre her på Amino Smile

Derudover kan du på din side oprette en blog, hvor du skriver om Minecraft-relaterede ting, og så håbe at få noget trafik den vej igennem.

M.h.t. til din side har jeg lige 2 kommentarer:

• din side tos.php genererer en fejl 404 - altså den findes ikke. Det vil sige at man ikke kan se dine handelsbetingelser. 
  • Pas på med at lov 24/7 support. Jeg er på lige nu, og der står "offline" nede i højre hjørne. Måske du skulle love support inden for 24 timer i stedet

Held og lykke med det! Smile 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Møllergade 95a, 1.th
Tilmeldt 13. Aug 14
Skrevet kl. 02:50

tak for dit gode svar :) Det der med den er offline forstår jeg ikke helt da jeg sidderpå lige nu :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Michael,

Noget af det, som vi havde størst succes med dengang vi startede Meebox, var at være tilstede og synlige hvor kunderne er. Identificér din profil og dine kunders profil, og vær tilstede og tilgængelig hvor de er. 

Du skal naturligvis sørge for, at alt er ok i dit "bagland", så du er klar til at modtage kunder. Det vil sige, at din hjemmeside er helt klar. Dine produkter er klar og fungerer. Din ordreprocess er snorelige. Din kundeservice fungerer. Alle de ting, som du står for, skal være helt klar. Hold hvad du lover, og lad være med at love noget, som du ikke kan holde!

Lad være med at kaste bunkevis af penge efter google adwords eller facebook ads. Jeg tror ikke på, at du på nuværende tidspunkt får nok ud af det. 

Jeg har selv for nogle år siden drevet gamehosting, dengang med primær fokus på Counter-Strike, men også med en del Minecraft hosting. Min erfaring fra dengang er, at dit ry og rygte er alt. Sørg for, at dine servere kører ordentligt, for hvis ikke de gør det, får du høvl. Vær hvor gamerne er. Jeg kender ikke de store minecraft fora, men det er der, du vil bruge din tid. Opret en bruger, hjælp folk (også med ting, som ikke er direkte relateret til dit firma), vær tilstede, vær venlig, optjen en masse goodwill på den måde og sørg for, at du har en reference til dit firma i din signatur. Så tror jeg, at der kommer meget helt af sig selv. Du viser dig som en venlig og hjælpsom ekspert, og det vil potentielle kunder huske, når de skal vælge Minecraft udbyder næste gang.

Giv det tid og lad være med at skynde på tingene. Hellere langsomt og korrekt end hurtigt og sjusket. Så skal det nok gå!

Held og lykke! :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 10:07

Mange af dine potentielle kunder er dagligt på YouTube og ser minecraft videoer. Derfor synes jeg det er en god idé at lave dine egne YouTube videoer der promoverer dit site. Det behøver ikke at være en direkte reklame. Find på et nyt koncept eller noget sjovt inden for minecraft-verdenen og post det på din YouTube kanal.

Mvh
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Møllergade 95a, 1.th
Tilmeldt 13. Aug 14
Skrevet kl. 14:05

HeJ Anders

Tak for dit rigtig gode svar det kan virkelig bruges! jeg kører med WHMCS til brugerfladen, det er ligesom i gør på meebox, ikke sandt? Da jeg ikke er den bedste til WHMCS har jeg brugt omregnet 30 timer på at læse om det og sætte det op :)

P.S. jeg er vild med meebox' service Wink

Fra Møllergade 95a, 1.th
Tilmeldt 13. Aug 14
Skrevet kl. 14:07

tak for dit svar Tobias et kan også bruges! Jeg vil allerede gå igang med at få lavet en ordenlig video i dag :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)