Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af erstatning for Aps

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

MK Revision v/ Meral Köse:
Du rådede mig til og oprette en profil som anonym - er det således Du gør - når Du har spørgsmål - som Du definerer om kan opslås som professionel eller ikke?

Nej - jeg er så gammelt et r....., at jeg kender et utal revisorer, skattefolk mv., som jeg sender en mail eller ringer til hvis jeg har et spørgsmål, som jeg er i tvivl om. 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 01:01

Ejendomsinvestor:

Ja, heldigvis er vi forskellige.

Det der er elementært for nogle er ikke elementært for andre og jeg garanterer at det vil forblive sådan. Vi kan jo ikke alle være lige så skarpe som ekspertblokkerne og forhenværende skattefolk mv Big Smile

Personligt står jeg ved at jeg hellere vil have en revisor der spørger end en der ikke spørger - også om det elementere.

Hav en god aften (-:

Jeg kan kun være enig. Der er så mange regler inden for regnskabsverden at ingen umuligt kan vide alt. Er man så ikke "revisor" ?
Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar. Er det ikke sådan man siger ?

Godt det ikke er sådan i min branche. Der er man i min optik noget bedre til at hjælpe hinanden og erkender at man ikke kan være eksperter til alt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:07

IT-Konsulenten:
Godt det ikke er sådan i min branche. Der er man i min optik noget bedre til at hjælpe hinanden og erkender at man ikke kan være eksperter til alt.

Yes StarStarStar

Jeg tror at jeg skifter branche Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:37

Jeg skilter jo ikke med at jeg er statsautoriseret eller registeret revisor? det er jeres meninger om mig - og ord jeg protester i mod!

Betegnelserne statsautoriseret og registreret revisor er beskyttet iflg. Revisorloven og kræver officiel beskikkelse fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, hvilket forudsætter beståelse af en særlig eksamen samt tre års erfaring i en statsautoriseret hhv. registreret revisionsvirksomhed. Beskikkelsen kan nægtes eller fratages, hvis indehaveren skylder penge til det offentlige eller er straffet.

Derimod er betegnelsen revisor ikke beskyttet !

Så hvad er jeres problem??? - Jeg er såmænd ligesom dig et helt almindelig menneske - men modsat dig er jeg en kvinde - og jeg syntes bestemt modsat dig - at det er fair og skilte med at man er revisor.

Jeg syntes - Du syntes - vi kan jo blive ved - denne tråd kan jo række sig ud over oceaner af sider....

Formålet er jo og hjælpe hinanden - og ikke som jer og rakke ned på ens evner og kompetencer - er det måske mit navn der trykker på jeres ømme punkter?

Jeg har bare i god tro stillet et spørgsmål - hvilket jeg fortryder meget nu - gid jeg havde brugt en anden kontakt - end og stille mit spørgsmål her - eller for den sags skyld brugt skat´s side - hvilket jeg vil gøre fremadrettet - i det jeg har fundet ud af at formålet med denne side er formentlig og kaste med sten - i stedet for og hjælpe - som i jo skilter med.

Hvis i sidder inde med aggressioner over stillings betegnelser - så brug jeres ressourcer på og skrive til De myndigheder, som måtte varetage den lovgivning.

Jeg har ikke mere og sige - hvorfor bruge energi herinde - og opnå intet ?

Ingen kan være for store til at vise venlighed - men nogle kan være for små til at gøre det

mvh. MK Revision v/ Meral Köse

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 06:56

Henrik Koudahl:

MK Revision v/ Meral Köse:
Du rådede mig til og oprette en profil som anonym - er det således Du gør - når Du har spørgsmål - som Du definerer om kan opslås som professionel eller ikke?

Nej - jeg er så gammelt et r....., at jeg kender et utal revisorer, skattefolk mv., som jeg sender en mail eller ringer til hvis jeg har et spørgsmål, som jeg er i tvivl om. 

Men det er jo dejligt, Henrik. At have en stort netværk af super kompetente folk, der aldrig tager fejl er få forundt. At have et netværk for hvem kun trippledip og triangulære dobbeltbeskatningssituationer giver anledning til faglig udfordring er en præstation i sig selv. Og jeg kan betro dig at de folk jeg kender - og som også er en del af dit netværk - alle har prøvet at tage fejl. Det er så åbenbart ikke dem du ringer eller mailer til.

Nevertheless, hvad med folk der ikke har det netværk? Og hvad skal vi med internetfora hvis man skal spørge og finde svar i sine (ufejlbarlige) andre netværk?

Hvis det er FOR let står det jo en frit for om man vil svare på spørgsmålet. Men vælger man at svare kan man vel holde sit svar i en sober tone og ikke svare nedladende? At være registreret revisor, skattefuldmægtig eller advokat er vel trods alt ikke finere end som så Big Smile

Jeg lukker den her og vil opfordre trådstarteren til bare at fyre løs. Det er trods alt mere reglen end undtagelsen at der holdes en sober tone i debatterne.

God arbejdslyst.

BR

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44

Jeg har også en hund - som jeg faktisk kalder for J. H.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:06

Anonymous:
Jeg har også en hund - som jeg faktisk kalder for J. H.
Og tro det eller ej - min hedder cookie (og er desværre nu 14 år +) 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)