Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

startvanskeligheder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg gået med ideen om at starte en webshop/website med et koncept ligende DBA.dk. Selvfølgelig gælder det kun en bestemt niche.
Der hvor jeg kommer til korte, er hvorvidt om websitet et virksomhed med CVR eller er det blot et website, hvor folk opretter deres annoncer. 

Håber jeg kan få hjælp til mine små startvanskeligheder.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 02:37

Er det hobby, eller er meningen at drive forretning med sitet?

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:45

Du behøver som sådan først et cvr nummer når du tjener 50k+ årligt på din virksomhed. Altså det er den grænse hvorved man skal momsregistrere sig. Indtil da er jeg ret sikker på at du kan køre en hobbyvirksomhed indtil da.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 02:51

Devso:

Du behøver som sådan først et cvr nummer når du tjener 50k+ årligt på din virksomhed. Altså det er den grænse hvorved man skal momsregistrere sig. Indtil da er jeg ret sikker på at du kan køre en hobbyvirksomhed indtil da.

Starter du en virksomhed op så kræver det et cvr!

Du kan undlade momsregistrering indtil du rammer 50K indenfor løbende 12 mdr. Du skal momsregistreres straks du forventer at omsætning overstiger 50K indenfor 12 mdr.

Hvad du i sidste ende tjener på bundlinjen er uvedkommende. Det er omsætningen der tæller.

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:21

Tak for jeres svar!

Hvis jeg væger at starte en virksomhed med et cvr, hvor gør jeg det henne? Og er der store omkostninger forbundet med det?

Kender i også til nogle gode webhosts?  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)