Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus -du er en plattenslager Martin Thorborg

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Men Kreditkort skal fornyes en gang imellem på grund af datoen for udløb. Og i gør skam også kortholder opmærksom på at vedkommende skal ind og genaktivere kortet for at betalingen kan fortsætte. Men så er det bare at i fortsætte med at trække penge selv om kortholder ikke genaktiverer kortet. Den går ikke mester, det er en Ommer.

Hvis du kan dokumentere det, har Nets et problem, for det må ikke kunne lade sig gøre.

mvh
Michael

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Det kan godt være at Povl P startede med en lidt for hård retorik, men i andre behøver jo ikke at forsætte i samme retorik. Yes

Jeg har aldrig haft problemer med at købe Amino Plus, eller framelde det igen, jeg synes egentlig det er ret simpelt og ligetil. Og for mig er det logisk at prisen jo er uden moms, da jeg ikke ville have brug for de fordele Amino Plus giver mig, hvis jeg ikke havde et CVR nummerSmile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper | fastWEB:
men i andre behøver jo ikke at forsætte i samme retorik. Yes

Wink Den eneste der vist bruger hård retorik er trådstarter.

Men du synes åbenbart, det er i orden og kalde folk "plattenslager". Også som overskrift

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg syntes, at dit indlæg har en dårlig smag. Jeg skal ikke kommentere de konkrete uoverstemmelser, da der er andre der har kommenteret i tråden. Jeg syntes at du handler forkert, da man altid bør ordne sådan noget med dem det handler om direkte. Det andet giver dårlig karma !

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)