Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil starte webshop men aner ikke hvad jeg vil sælge

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino-bruger

Jeg har sat mig i hovedet, at starte en webshop, men jeg aner bare ikke hvad jeg skal sælge. Kan i ikke komme med nogle gode tips til et godt produkt, som man kan sælge i sin webhandel:-)

Venlig hilsen Rasmus

Glæder mig til, at høre fra jer alle sammen:-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Prøv og tag et kig på: www.kjaertrading.dk og kontakt mig for et godt tilbud hvis vores produkter skulle have interesse.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus 

Spændende at høre at du vil starte noget op selv, men fra at have en ide til at starte op og til faktisk at gøre det, er der en lang vej.

Men dermed sagt er jeg sikker på, at der er mange Aminoer der gerne vil hjælpe dig.

Har du nogen interesser der kunne være relevant i denne sammenhæng, eller har du en viden inden for nogle bestemte emner?

Mvh Martin

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Gratis Bolig Tilbud Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

For nogle år siden solgte jeg lingerie (corsager) + kostumer som egentlig gik meget godt indtil jeg fandt andet arbejde. Købte dem fra en fast leverandør i Kina og solgte på qxl og trendsales + en webshop. Fik god rabat ved mængdekøb. Kender ikke markedet for dette længere men måske det var en ide :)

Købte dem for omkring 60-75 kr og solgte dem for 250 kr. God avance men kender som sagt ikke det nuværende marked.

/L

Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Mange tak fordi du gad, at svare mig. Men er der ikke allerede mega mange om kampen i Iphone branchen??

Mvh 

Rasmus

Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tusind tak for din tid til, at skrive til mig. Jeg spiller selv fodbold og interesserer mig meget for det, men er der ikke allerede mange om budet med fodboldwebsides??

Mvh Rasmus

Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GBT

Mange tak for, at du tog tid til, at svare mig. Jeg aner heller ikke, hvordan det ligger. Men hvordan fik du så fat i de lingerie +kostummer henne??

Mvh 

Rasmus

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Gratis Bolig Tilbud Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt en leverandør på nettet i Kina hvor man kunne bestille produkterne hjem til Danmark (Husk told osv)

/GBT

Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor fandt du præcist ham fra Kina henne??
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)