Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Politikeren.dk Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har gået med en tanke i laang tid om at blive iværksætter. Nu vil jeg så gøre noget ved det!

Har fundet de produkter jeg vil sælge osv., men mangler simpelthen bare et sted at lave sin hjemmeside på... :/ Har kigget lidt på wix.com - webs.com - e-hjemmeside.dk og lignende... :) Men problemerne ved de to første er at de kun tilbyder domæner med udenlandske "slutning" på domænet... (.com, .net osv...) 

Leder efter et sted, hvor man kan lave gode hjemmesider med en masse gode muligheder. Prisen skal også være fornuftig... :) Nogle idéer? 

Mads.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Hvis du leder efter en billig løsning til en webshop så vil vi gerne være behjælpelige og du kan stadigt nå at komme med i vores tilbud:
http://www.amino.dk/forums/t/231918.aspx

De fleste steder der tilbyder "selv-bygger" websider som dem du nævner, tilbyder også domain-mapping. Det vil sige din hjemmesider ligger rent fysisk på deres server, du køber så blot et .dk domæne og peger det hen på deres server. På den måde har du et .dk - som jeg klart vil anbefale at have hvis du regner med at sælge til det danske markede.

Foursquare er også en anden løsning - Shopify etc. der er masser af muligheder, de koster selvfølgelig alt sammen noget månedligt. Vil du på et senere tidspunkt opgradere til at have din egen shopløsning så kan du heller ikke bare flytte shoppen, så der kommer den samme omkostning oven ii som havde du valgt at få bygget din egen shop fra starten.

At betale et lille månedligt beløb og bygge sin egen webshop gennem de nævnte udbydere er uden tvivl den billigste løsning - så kan man diskutere om den på længere sigt også er den bedste. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads.

Jeg ville anbefale dig at købe dit eget domæne og webhotel

Derefter kan du installere et CMS system som Wordpress, joomla eller noget helt andet. Det er gratis og du har alverdens muligheder med plugins eller hvis du selv kan programmere.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Politikeren.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luc. j.,

Mange tak for dit super svar! :) 

Det lyder måske en lille smule "dumt", men hvad er et webhotel egentlig helt præcist? :) 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Jeg svarer lige på Luc J. Vegne og håber ikke han har noget i mod det.

Et webhotel er det sted hvor din hjemmeside skal ligge på nettet.

Se det på den måde, du som person bor i en lejlighed, som du/dine forældre betaler for hver måned. Det samme er det med hjemmesider, Din hjemmeside skal have et sted at bo, det kaldes et "webhotel". Når du nu ved det, kan jeg også fortælle dig at der er utrolig mange forskellige webhoteller, nogle er billigere end andre samt har forskellige service. Netop som en lejlighed :)

Håber det gav mening

Hav en god dag,.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Politikeren.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gav bestemt mening :)

Har jeg så ret i, at når man har købt et sted at have sin hjemmeside på (på et webhotel), har det så noget at gøre med hvor man laver hjemmesiden? 

F.eks. hvis jeg laver en webshop på wix.com, kan jeg så bruge det domæne jeg har købt på mit webhotel? :) Hvis det var forståeligt? :) 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kan du sagtens så længe hotellet understøtter det. Det tror jeg dog snart alle gør. Du kan eventuelt læse lidt mere omkring det på Wix egen side her:
http://www.wix.com/domain/names 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 23
Fra  mono.net Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads :)

Du kan også prøve www.mono.net  - det er et dansk hjemmesideværktøj hvor du kan få alt hostet og have et .dk domæne. Det kan du læse mere om her: http://www.mono.net/da-hosting-og-emails

Det er gratis at komme i gang, så du kan jo prøve om det er noget for dig - du behøver ikke at have nogen kodefærdigheder, for systemet er baseret på drag'n'drop. Så hvis du er nybegynder i forhold til at opbygge en hjemmeside er det et godt sted at starte.

Pøj pøj med det hele :)

/Line 

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Shopify kunne også være en mulighed. 

Jeg har selv en webshop hos Shopify. Jeg har købt domæne og webhotel via one.com og har derfor efter koblet det sammen.

Der findes forskellige betalingstrin på shopify alt efter hvad dit behov er. Der er en del gratis temaer og plugins. Og en god support, som dog er på engelsk. Fungerer fint for mig.

Hvis du vælger at købe webhotel og et cms system, så kan jeg anbefale wordpress med woocommerce. Det fungerer også ret godt.

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)