Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antivirus program

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 15:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu synes jeg diverse test tydeligt viser, at hverken Microsoft defender eller AVG er dem man skal vælge hvis man vil have et gratis antivirus. Eller for den sags skyld et der koster penge.

Igen skal det være gratis så vælg Avast.

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 16:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

BilligeLED:
Microsoft Security essentials har jeg haft stor success med :)

Derfor skal men ikke vælge MSE. Læs Her

Mvh. Kim

Fra Næstved
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Memo IT & Mobil Skrevet kl. 16:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine anbefalinger er:

Avast - Gratis

Kaspersky - Betalt

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 16:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Læste et forslag på et andet forum som gik på Bitdefender FREE

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Avast på mine Macs, og har tidl. brugt det på PC. Jeg har kun gode erfaringer med det, man skal bare være opmærksom på, at de fleste gratis antivirus programmer ikke har firewall. Det er normalt kun i betalingsversionerne man får det med.

Mvh Carsten

Fra Odense
Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erling

Jeg har hørt at den danske virksomhed Chili Security skulle have et super godt Antivirus program. De bruger BitDefenders teknologi hvilket skulle være det bedste på markedet.

Klikker du ind på dette link http://www.av-test.org/en/ og vælger ''Home User'' kan du se, at BitDefenders version scorer langt flere points end Avast i både beskyttelse, ydeevne samt brugervenlighed.
AV-test.ord er et tysk analyseinstitut med mange års erfarring indenfor antivirus.

Du kan evt. se det her og hente en gratis trial: http://www.chilisecurity.dk/pc/chili-antivirus/

Håber at jeg var til hjælp. :-)

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 15:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke altid en diskussion værd om man vil have det bedste eller det billigste når det lige præcist handler om sikkerhed ? 

Vil man have det billigste, kan man lige så godt vælge gratis løsninger der også nævnes her.

Vil man have det bedste skal man vælge G Data der er baseret på to antivirus motorer, Bitdefender og Avast.

Forbrugerbladet TÆNK har vurderet det som den bedste sikkerhedsløsning.

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Erling 

Det jeg selv bruger, og har brugt i mange år er Avast :-D 

Det er et gratis program både til mac og windows.

Og det virker bare skide godt. 

Det kan rigtige mange ting. Det kan både søge efter virus på den computer. Det blokere dig fra mails, internet sider, artikler, downloadede filer som virker "mistænkligt" og viser du bevidst ved det er sikkert at åbne det, kan du nemt åbne det alligevel, ved to klik.

Det har også vundet en del priser, og det er blevet kåret som det bedste virusprogram i et par år :-D

Det kan varmt anbefalldes 


Du kan tjekke programmet ud her http://www.avast.com/da-dk/ 

Det er fuldstændig gratis, hvilket er det gode, men jeg mener også hvis det ønskes så kan det lade sig gøre at betale, og så får man mange flere funktioner

Hvis du vil vide mere om det, har jeg da også en lille video som du kan se 

 

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 20:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt AVG Antivirus de sidste 5 år, og kommer nok aldrig til at skifte :-)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:
Jeg bruger Avast på mine Macs

Og det er jo et godt valg hvis man tager udgangspunkt  fra den test det uafhængige antivirus-testorganisation AV-Comparatives har lavet. Der kan man se de har testet 8 programmer til Mac Her

Carsten Jacobsen:
gratis antivirus programmer ikke har firewall. Det er normalt kun i betalingsversionerne man får det med.

Og det er korrekt. Og skal man have et til Mac med firewall, så kan man vælge Eset Cyber Security Pro som du kan købe billigt her (Som også ramte 100% i ovenstående link med test af virusprogrammer til Mac).

Mange vil sige (Citat fra computerworld.dk): "

"Jeg behøver ikke antivirus-software, for jeg bruger Apple."

Den sætning hører man ofte, når man taler med brugere af Mac. Men ifølge den uafhængige antivirus-testorganisation AV-Comparatives går den ikke"
Og hvis man læser Her. Så læser man tydeligt de er på jagt efter Mac brugere.
Mvh. Kim
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)