Jeg har på min webshop stående at jeg tilbyder gratis levering ved bestillinger over 500,- kr Der står også i mine handelsbetingelser, at dette ikke kan kombineres med andre tilbud, rabatter og brugen af bonus point i forbindelse med min kundeklub. Er dette nok? Jeg har nemlig lige fået en bestilling fra en kunde, som har skrevet følgende kommentar til mig: Der står man får gratis levering ved køb på over 500 kr. det går dog ikke igennem på min bestiling. Regner med jeg får de penge refunderet. Jeg ser det "gratis levering" som et tilbud, lige som køb a og få b Eller hvad er din holdning? Er der nogen som kender reglerne/loven for gratis levering? |
Altså har han købt nogle produkter på tilbud og derfor gælder din gratis levering ikke ? -
Altså køber jeg noget i en webshop hvor der står "Gratis levering ved køb for 250 kr" så forventer jeg at få den gratis levering helt automatisk, uanset om produkterne er på tilbud eller ej. Det skal stå MEGET tydeligt ved produktet fx "Gratis fragt gælder ikke ved dette køb grundet rabatten", ellers ville jeg blive irreteret og finde et andet sted.