Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis levering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har på min webshop stående at jeg tilbyder gratis levering ved bestillinger over 500,- kr

Der står også i mine handelsbetingelser, at dette ikke kan kombineres med andre tilbud, rabatter og brugen af bonus point i forbindelse med min kundeklub.

Er dette nok?

Jeg har nemlig lige fået en bestilling fra en kunde, som har skrevet følgende kommentar til mig:

Der står man får gratis levering ved køb på over 500 kr. det går dog ikke igennem på min bestiling. Regner med jeg får de penge refunderet. 

Jeg ser det "gratis levering" som et tilbud, lige som køb a og få b

Eller hvad er din holdning?

Er der nogen som kender reglerne/loven for gratis levering?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså har han købt nogle produkter på tilbud og derfor gælder din gratis levering ikke ? -

Altså køber jeg noget i en webshop hvor der står "Gratis levering ved køb for 250 kr" så forventer jeg at få den gratis levering helt automatisk, uanset om produkterne er på tilbud eller ej. Det skal stå MEGET tydeligt ved produktet fx "Gratis fragt gælder ikke ved dette køb grundet rabatten", ellers ville jeg blive irreteret og finde et andet sted.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 00:14

Rent juridisk er den naturligvis nok helt okay.
men som kunde ville jeg da afbestille min ordre når jeg opdagede det og nok også give en negativ trustpilot anmeldelse over den dårlige oplevelse.
Når der står fri fragt over 500 så forventer jeg sa også at jeg får dette.

hvad er i øvrigt ideen i at jeg som kunde optjener point hos dig når jeg handler men så derefter som loyal kunde bliver straffet for at havde været loyal og optjent point hos dig.
det giver jo ingen mening

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 00:23

Du kan spørge dig selv om hvordan du ville reagere...

Uanset om produkterne er på tilbud eller ej, er der købt for beløbet, så egentlig har kunden ret? Og ellers skal der gøres hel klart og tydeligt og ikke gemme sådan information væk i nogle handelsbetingelser...

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 09:51

Super tak for jeres feedback. den var meget brugbar.. :-)

det satte tankerne igang hos mig, så nu har jeg rettet det :-)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 22:37

Det er jo bare👍👍👍👍

Nogle gange har man en ide/tanke om noget og ser måske ikke helt objektivt på tingene. Derfor er det fedt at man lige kan smide oplægget og få en objektiv mening.

Nogle gange vælger man at ændre og andre gange ikke. Men fedt at det lige fik dig til at vende tankerne og tage tingene derfra.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)