Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HAr brug for feedback... anyone

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Jeg håber rigtig meget på i vil bruge et par minutter på at give lidt konstruktiv feedback på min hjemmeside. Har været selvstændig i 2 mdr sådan for alvor, og har allerede rigelig travlt.

Jeg ved godt jeg skal have sat andet profilbillede ind på side!

Syntes i siden er

- overskuelig

- let at finde rundt på/i

- ren og ikke rodet at se på

- virker den troværdig

http://www.mkkostvejledning.com/

på forhånd tak

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd ville være at få et .dk domæne, det giver højere troværdighed 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes, at farverne er en smule kedelige. 

Og måske forsiden kan laves mere fængende, jeg synes, at alt for meget tekst nemt kan skræmme en smule :) 

Måske et andet layout? 



 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Kommu9kation.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam 

Her er hvad jeg bed mærke i: 

- Du bruger rigtigt mange stockphotos, egne billeder hjælper på troværdigheden 

- I din header breder du dig på 5 linjer i din overskrift/ dit navn 

- Der er ikke samme linjeafstand i alle dine tekster, dette forstyrrer læsningen og får siden til at se rodet ud. 

Dine før / efter billeder virker godt på troværdighede, samt kundernes udtalelser. 

Håber du kan bruge overstående. 

Alexander J 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

tak Alexander ja det kan jeg klart bruge til noget. ja det med tekstafstand er jeg vel klar over. og har puslet med det mange gange snart. for at få det til at stemme.

Mvh til billeder så ja men pengene er ikke lige nu og her til at jeg kan få lavet egne billeder osv.

tak syntes også før/efter billeder som IKKE har været redigeret er troværdigt.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Gejs

hjemmesiden er fra wix så det er en com hjemmeside.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Thomas

Desværre kan jeg ikke gøre noget ved layout da det er den type jeg valgte da jeg købte. mht farverne er det nok en smagssag :-) har fået stor ros for en netop et dæmpet. så det vil nok altid kunne diskuteres men tak for din syn på det.

men takker meget for din tid

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Synes din header skal væk - du bruger rigtig meget plads på at fortælle meget lidt. Det er fint at du skriver hvad man kan finde på siden, men virker bare rodet. Synes designet er forkert til den målgruppe du søger - for det er bare blåt og sort og ret kedeligt. 

Din tekst på forsiden. Synes skriften er svær at læse og tvivler på at nogen sætter sig og læser hele teksten. Kan du ikke lave lidt punktopstillinger der viser hvad du kan give kunden. 

Troværdighed: Jeg så straks at du havde en Yahoo mailadresse. Det virker ikke troværdigt, så få en oprettet med dit domænenavn.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter

Det med domæne navn er fordi jeg ikke har kendskab til hvordan man gør. jeg har Yahoo arbejdsmail folk skriver til, så aner ikke hvordan man gør.

Mange kostvejleder hjemmesider har orange og grøn hvilke jeg bare syntes er VOLDSOMT grimme farver at sætte sammen og jeg har ikke lyst til at være som andre hjemmesider. den med skrift farven kan der være noget om.

ÅÅhh hvor er det bare SUPER svært syntes jeg. får SÅ meget ros og så siger andre noget andet :-(

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Synes at de beroligende farver fungerer udmærket. Dog ville det være oplagt at bruge farver som er mere fængende til knapper, pile eller lign. som fører videre til købssiden eller sider som du gerne vil have kunden ender på.

En anden mail kan du opsætte gennem din webhost. Kontakt eventuelt deres kundeservice, de kan helt sikkert hjælpe dig igennem det :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)