Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HAr brug for feedback... anyone

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mkoldt.

1. © 2023 by The Spa Resort.  <- Skal det ikke være 2014

2. Et cvr. nr. vil hjælpe på troværdigheden

3. Du bruger wix nu, men er afhængig af dem. Når du en dag vil ændre noget, eller udvide, vil du have svært med det. Hvorfor ikke fra start tage et valg med noget der er fremtidssikret ang. brug af hjemmesiden. Jeg er godt klar over at du skriver pengene er ikke lige nu og her, men et par hundrede kr for et år, med et dansk domæne navn samt webhotel med WP på vil gøre underværker.

4. Som en anden har skrevet at farverne er kedelige, så er det en smagssag ja. Der findes dog en masser legale undersøgelse og beviser på at bestemte farver sælge mere end andre :)

5. Et logo vil være godt, så vil kunderne altid kunne genkende dig.

Det var vist det for nu. Håber du kan bruge noget af det.

Hav en god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 19. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:44

Jeg gad ikke læse den lange tekst midt på siden, ville nok have lavet designet om så linien var kortere.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 21:28

tak Martin det vil jeg prøve ved lejlighed. alt det it halløj er ikke just min stærke side. den med pile/farver har jeg ikke tænkt på tak

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 21:32

Hej A.

Jeg ved ikke lige hvad du mener med dit spørgsmål/svar 1.???

Har valgt wix af flere årsager og jeg er glad for det. Farverne er som skrevet en smagssag go kan se forskel på hvad mænd og kvinder kan lide. STOR FORSKEL hihi. Du har helt ret i at et logo vil være godt og det skal jeg også have. Rom blev bare ikke bygget på en dag....eller gjorde den?

HOOV cvr nummeret kanjeg da godt se ikke står der. må have glemt at opdatere siden da jeg skrev et ind TAK!!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)