D
det er 3mån før det skete. |
Luc J.:Du nævnte før at den Skrill konto der blev benyttet var lavet i dit eget navn, korrekt?
D
det er 3mån før det skete. |
|
Folk der scammer bør virkelig gøre noget mere ud af det. Jeg finder det morsomt hvor dumme folk kan være... ps i kan også overføre til mig, jeg bruger dem i det mindste på druk |
Det må da være den nye form for Nigeria breve .... Hvis sagen var rigtig, så følgende:
Ja, hvis de havde opdaget en misbrug på kortet og du så alligevel kan få adgang til deres Nem-Id osv. så er de idioter
God idé, du bør anbringes på ungdoms institution eftersom du har begået noget kriminelt og samtidig bør du komme i behandling.
Ja, men hvis de har været udsat for noget kriminelt så er det jo ikke deres ansvar - og så bør de melde dig til politiet.
Den her tråd bør være under "jeg har et godt tilbud til dig" og man skal vist også være plus medlem for at tilbyde gode tilbud
Jeg er sikker på at hvis dine forældre er bare lidt normalt tænkende, så har de allerede kontaktet kommune og de kan tilbyde gratis hjælp til spilafhængighed, så det behøver du ikke at bruge penge på
Dine forældre vil ikke låne penge, men de vil gerne modtage penge fra selvstændige fra Amino ? Hvis man nu var så dum at betale på ovenstående konto, hvilket garanti har man får at det går til afvikling af gæld, og ikke til mere spil ? |
Jeg synes det er imponerende at du har fået fat i dine forældres Nem id kode, hvilket er det der til for at man kan logge på hos en bookmaker. Og så er det da endnu mere dumt at dine forældre ikke bare har ændret deres nem id kode, s du ikke kender den mere, og dermed ikke kan spille mere. Rimelig simpel løsning på et åbenbart stort problem, eftersom du kun er 13 og ikke selv kan lave en konto. Lyder som om at de læger, advokater osv er spild af penge, når et simpel ændring af et kodeord kan gøre det. |
gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com.
Jeg kan ikke spille længere. Det er mig i håbet om at samle nogle penge ind ikke andet... De har kontakt tilen læge der kommer ind over, hvilket renset. J |
Det er imponerende hvordan du fuldstændig bevidst ignorerer mine spørgsmål. Er det fordi de spørgsmål jeg stiller (både i denne tråd, i private beskeder og i den gamle tråd) modbeviser at historien er sand? |
Jeg har kun spillet på mobil, hvilket ikke kræver NemID. Koden ændrede de også. Mine forældre har gjordt alt hvad de kunne for at forhindre, men jeg har været syg. Jeg har jo ikke gjordt det for at skade min familie. |