Under antagelse af, at din historie er sand, og at du er 13 år gammel, så er sagen: Amino er et sted for mennesker som tager sagen i egen hånd. Amino er hovedsageligt repræsenteret af eksistentialister som tager ansvar for egen skæbne, og som er klar til at tage 100% vare på sig selv, uanset hvilken mærkelig situation man som menneske kan havne i. Amino er et forum for IVÆRKsættere. Mennesker som sætter i værk. Mennesker som aldrig kunne finde på at forlade sig på tiggeri. Jeg er helt overbevist om, at du på fora hvor klientellet består af vordende mødre, socialhjælpere og lignende ville opnå en helt anden form for støtte end den støtte som vi herinde prøver at give dig. Folk på Amino er ikke klar til at gribe bolden for dig og overføre kontanter til din bankkonto alene af disse grunde: 1: Dit indlæg virker upålideligt. 2: En eventuel hjælp herinde fra i form af penge er en bjørnetjeneste uanset om du kan se det klart i den situation du angiveligt står i. 3: Vores måde at støtte mennesker som dig, som angiveligt står i en væmmelig situation, er at opfordre til en selvstændig form for handling. 4: Aminoer kan af princip ikke lide tiggeri, da vi stort set alle er en eller anden form for kapitalister, som ofte mener at produktion er vejen frem, og at velfærdsstaten i forvejen har grebet for meget om sig. Så det er et rent holdningsspørgsmål. HVIS det rent faktisk er sådan at du taler ren sandhed, så har jeg ondt af dig. Af flere grunde. Jeg har ondt af at du har en lidelse som er svær at deale med, og jeg har ondt af at du ikke evner at samle kræfter til at kæmpe dig ud af tingene på en konstruktiv måde. Jeg ville gerne hjælpe dig ved at coache dig ud af dine problemer ved selvhjælp. Men jeg må understrege, at du virkelig har fundet det forkerte forum at tigge i. Og det er ikke fordi man ikke er menneske og ikke forstår din situation under antagelse af at den er sand. Det er fordi mange af vi andre også har måttet kæmpe os ud af store kniber i forbindelse med virksomhedsdrift, og mange af os har sat virkeligt mange ting på spil for at få succes. Og derfor svarer man dig med stor skepsis. Hvis din situation er reel - så henvend dig som de andre har skrevet til de offentlige myndigheder - vi som betaler meget i skat har allerede bidraget rigeligt til et samfund hvor der FINDES hjælp til mennesker i din situation fordi vi bidrager til netop den slags. Held og lykke (og det er velment under forudsætning af at din historie er sand). |
Ja. Det er korrekt, det er at bede om hjælp. Jeg er selv iværksætter 2 webshopz ( dog lukkede) freelance job 2 steder . Salgskonsulent 1 sted. Mødebooker et andet sted. Jeg er også iværksætter