Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er uhyre langsom?

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er faktisk ret imponeret over Amino's svartider. Når man tænker på at det er købt software (som kører .NET) og som har 100.000vis af brugere, er det faktisk ret imponerende hvor godt det kører. Amino's host må også gøre et godt stykke arbejde.

Det er ikke nogen simpel opgave at drifte et forum på størrelse med Amino. Det kan på ingen måde sammenlignes med at have en alm. hjemmeside eller en lille webshop. Det er online drift og hosting på et helt andet niveau. 

Mvh Carsten

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:
Det er ikke nogen simpel opgave at drifte et forum på størrelse med Amino. Det kan på ingen måde sammenlignes med at have en alm. hjemmeside eller en lille webshop. Det er online drift og hosting på et helt andet niveau. 

Yes

Sådan og du nåede over Atlanten  Wink

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Jacobsen:
Det er ikke nogen simpel opgave at drifte et forum på størrelse med Amino. Det kan på ingen måde sammenlignes med at have en alm. hjemmeside eller en lille webshop. Det er online drift og hosting på et helt andet niveau. 
lyder helt korrekt - og det er jo heller livet om for nu at være helt ærlig - de 6 sek man venter Big Smile Da jeg fik min første "direkte forbindelse" var den en fasttrådslinie - rent fast kobber mellem min adresse i Lyngby og kontoret dengang i Bagsværd. Hver sit "fasttråds" modem som fald af i tide og (mest) utide, og kun kunne re-settes ved at jeg kørte ud til kontoret om aftenen og tændte og slukkede.

1926? næh da - 1993 tror jeg faktisk. Det blev afløst af et 28.8 modem via telefon opringning - med lyde og snurren - så 6-8 sek loadtime idag er jo faktisk lidt en luksus - og på et fritidssite - mere end til at leve med Big Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit forslag med at spole lidt tilbage med alle de "undgå at se" - "top 10 mig her og der" "hvor mange krystere er der på" - og og og - er at jeg synes at der er gået lidt Jubii i siden - med det ment at - der måske er nogen hos Amino der tror at jo mere vi/Amino viser eller kan, jo flere kommer der nok ind.

Men - det er nu også sundt at koncentrere sig om det man er god til.

Frit skud fra hoften. Jeg har lige brug Freelancer til at finde en der kunne hjælpe - og det var super. Men h... d ... helt k ... det var jo næsten umuligt at finde ud af (for en mand i min alder og med mit edb kendskab) hvor man skulle klikke eller skrive - når der kom svar. Make it simple, stupid. Det gælder også Amino. Hvorfor er google så populær fordi den er - hurtig - enkel og effektiv. Det kunne nok også virke her -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe, scanboat.com:
Make it simple, stupid. Det gælder også Amino. Hvorfor er google så populær fordi den er - hurtig - enkel og effektiv. Det kunne nok også virke her -

Yes Lige præcis

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Mit forslag med at spole lidt tilbage med alle de "undgå at se" - "top 10 mig her og der" "hvor mange krystere er der på" - og og og - er at jeg synes at der er gået lidt Jubii i siden - med det ment at - der måske er nogen hos Amino der tror at jo mere vi/Amino viser eller kan, jo flere kommer der nok ind.

Men - det er nu også sundt at koncentrere sig om det man er god til.

Frit skud fra hoften. Jeg har lige brug Freelancer til at finde en der kunne hjælpe - og det var super. Men h... d ... helt k ... det var jo næsten umuligt at finde ud af (for en mand i min alder og med mit edb kendskab) hvor man skulle klikke eller skrive - når der kom svar. Make it simple, stupid. Det gælder også Amino. Hvorfor er google så populær fordi den er - hurtig - enkel og effektiv. Det kunne nok også virke her -



Du har helt ret Per, men det er faktisk uendelig meget sværere at lave ting simple.
Google er simpel, fordi der er brugt millioner af timer på at gøre den simpel.
Det vi bruger mest tid på i f.eks. Dinero, er at gøre ting simple og tro mig, det er meget, meget sværere end du tror.
At gøre tinge simple, er ikke bare at fjerne features. Det er at "gætte" hvad folk vil og så give dem det på et hvert givent tidspunkt og det er hamrende svært.
Vi har faktisk gennem tiderne fjernet rigtig mange ting på Amino og sitet er derfor mere simpelt end nogen sinde før.
Det samme med Freelancer. Der er også ryddet kraftigt op, men ja, vi kunne med et par tusinde mandetimer godt gøre sitet endnu bedre, men det ville det så også koste.

Men vi giver ikke op, bare rolig. Vi har ansat to udviklere, hvor vi desværre måtte flytte den ene over på et andet projekt, da han bare ikke passede ind. Så nu leder vi efter en til, så vi kan speede tingene op.

Men det tager desværre tid.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Rune Svenninggaard:
Det er ret simpelt det med svartider. Blokere i alle reklamerne med Adblock og Ghostery Appen vil i knap halvere jeres svartid når i surfer. Begge Apps lukker dog for nogle funktioner i Amino.

Men hvis man nu blev PLUS så vil man ikke have alle reklamerne SAMT man vil beholde de funktioner som ellers bliver lukket af Adblock OG man vil få adgang til flere.

Se, det er jo ikke rigtigt. - Jeg er PLUS, og vader rundt i reklamer... Og langsom side. - Derfor jeg har opsagt PLUS ved udløb.

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Smart TV apps Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger Amino cdn for at det loader hurtigere i alle lande?

Find de bedste smart TV apps her og tjek vores nye smart TV og smart TV apps forum ud her www.smarttvapps.dk

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Jeg er PLUS, og vader rundt i reklamer... Og langsom side. - Derfor jeg har opsagt PLUS ved udløb.

Det er en fejl, hvis du oplever reklamer over det hele som PLUS medlem, så det bliver helt sikkert undersøgt.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige sendt en besked til Thomas der står for performance, udvikling og optimering på Amino, så der er fokus på fejlen.

Mvh. Rune

Tilføj mig på Twitter

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)