Se, det er jo ikke rigtigt. - Jeg er PLUS, og vader rundt i reklamer... Og langsom side. - Derfor jeg har opsagt PLUS ved udløb. |
Bruger Amino cdn for at det loader hurtigere i alle lande?
Se, det er jo ikke rigtigt. - Jeg er PLUS, og vader rundt i reklamer... Og langsom side. - Derfor jeg har opsagt PLUS ved udløb. |
Bruger Amino cdn for at det loader hurtigere i alle lande? |
Find de bedste smart TV apps her og tjek vores nye smart TV og smart TV apps forum ud her www.smarttvapps.dk
Det er en fejl, hvis du oplever reklamer over det hele som PLUS medlem, så det bliver helt sikkert undersøgt. Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter
Jeg har lige sendt en besked til Thomas der står for performance, udvikling og optimering på Amino, så der er fokus på fejlen. Mvh. Rune |
Tilføj mig på Twitter
Jeg tror at Carsten mente at han vader rundt i reklamer på alle side undtagen debatten. Det må jeg også erkende at det synes jeg er skidt, at man kun slipper for reklamer på debatten, nu når man er plus. Så snart man vandre ud af debatten, så vælter man i reklamer. Jeg var sikker på at nu når jeg købte plus, så ville jeg slippe for reklamer, men så nemt skulle det åbenbart ikke være! Hav en god weekend alle sammen! |
Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.
Min Mac er fra 2010 og virker upåklageligt når den ikke viser alle reklamerne. Det der med ikke at birdrage med reklameindtæger kan jeg kun sige, så må de jo gøre det hele til betalingsforum. Aminos problem ligger jo i, at siden er bygget på et gammelt fundament :) |
Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!
Vil ikke betale for noget jeg ikke benytter. Skulle forum delen blive på abonnement kunne det sagtens tænkes jeg ville betale et mindre beløb. Det meste af min tid herinde går egentlig med at komme med råd og vink til andre. Så på den måde bidrager jeg til at Amino er et sted iværksættere gider komme. Undre mig, at ingen andre har produceret et forum, der kan konkurrere med Amino :P |
Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!
Vi har haft mange konkurrenter Rune, men når de finder ud af hvor meget de skal arbejde og hvor lidt økonomisk de får ud af det, lukker de igen. |
Halløj, Det er vel ikke anderledes end en hvilken som helst anden side. Der skal kunder i butikken. Jeres "goodwill" er svær at hamle op med, Amino ranker naturligt på en masse søgninger grundet alle de backlinks og gode svar folk kommer med. Ja din fordel er jo, at du kan kæde dine forretninger sammen og få noget synergi effekt. (Mersalg) :) Men uanset reklamer og måske lave hastigheder, så takker jeg for et udemærket fora. Kunne jeg ikke li' lugten i bageriet kunne jeg jo bare skride! God aften og sov godt! /Rune |