Jeg har set din side lidt igennem. Rent layout-mæssigt, synes jeg, at siden er rigtig lækker - simpel, professionel og overskuelig - og ikke mindst i tråd med branchen.
Dog falder jeg over en del kommafejl i teksterne. Hvis du er interesseret i at få teksten rettet igennem, er jeg freelancetekstforfatter og korrekturlæser, så du må endelig sige til :)
jeg synes du skal forkorte teksten til OM råd og mal
Den er så lang at jeg ikke tror ret mange andre end dig selv og din familie læser den til slut.
jeg kan godt li at den er punktformet, men den må kunne køres meget ned - Jeg tvivler på ret mange vil bruge mere end den tid det tager at se EN let side uden at skulle scrolle for at læse OM OS siden - som jeg synes er en meget væsentlig del
Teknisk kører den her fint nok
vh John
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Som udgangspunkt syntes jeg bestemt ikke det ser dumt ud, men teksterne skal læses igennem for stavefejl, fandt ret hurtigt et par stykker uden at gå i dybden.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg synes din cookie-besked fylder alt for meget. Loven siger, at vi skal gøre opmærksom på det, men ikke at vi skal lave et kæmpe område på den mest værdifulde plads på dit website. På telefon er det endnu mere irriterende. Jeg ville lave det diskret i nederste venstre hjørne af browser-vinduet, med position fixed eller et smalt bånd i toppen med lille tekststørrelse.
"Mal selv?" kassen nederst til venstre på forsiden har # som link værdi, og linker ingen steder.