Sagen er jo den at jeg ikke har brugt Trustpilot i min markedsføring (og det vil jeg heller ikke). Og derfor har jeg kun fået dårlige anmeldelser på Trustpilot. Hele 6 stk. Den første er fra 2009 og den sidste fra 2013. Ikke meget når man tænker på at jeg har ca. 6000 kunder om året. Men det er jo nok til at folk måske får et forkert indtryk af mit firma. Derfor kontaktede jeg Trustpilot for at få fjernet min side. Men det vil de ikke. De sendte i stedet dette svar: "Hej xxx Tak for din henvendelse. Jeg kan desværre ikke imødekomme dit ønske om at slette dit domæne fra Trustpilot. En virksomhedsside bliver automatisk oprettet, når en bruger søger virksomhedens navn. Således er Trustpilot blot platformen, der giver brugerne mulighed for frit at skrive en anmeldelse af deres købsoplevelse. Jeg håber, at dette har besvaret din henvendelse." Er det i det hele taget lovligt at de ikke vil slette mig igen? og de tillader sig endda at have et screendump af min hjemmeside bruge mit firmanavn og mit logo på "min" profil. Jeg skulle da lige skrive Trustpilot på min hjemmeside og bruge deres logo. Efterfølgende har jeg talt med deres sælger. Han kunne tilbyde at hvis jeg betalte 15.000kr om året i abonnement, så kunne vi jo starte på en frisk! Denne aftale ville han dog ikke give mig på skrift. Med andre ord betal eller vi sviner dig til. |
Flat*s:Efterfølgende har jeg talt med deres sælger. Han kunne tilbyde at hvis jeg betalte 15.000kr om året i abonnement, så kunne vi jo starte på en frisk! Denne aftale ville han dog ikke give mig på skrift. Med andre ord betal eller vi sviner dig til.
MafiaTrustpilot.. "Vi afpresser dig med glæde"