Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen måde hvorpå man kan skjule sinHTML kode

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 48
Fra  buyhomepage.net Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej håber alle har en god aften ,måske er det et dumt spørgsmål men kan man skjule sin html kode så andre ikke ser hvor det kommer fra .

mvh zine

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 23:10
Tilmeldt 29. Jun 14
Fra  buyhomepage.net Skrevet kl. 23:25

mange tak for dit svar jeg tænker på om der findes en hjemmeside  ligsom der findes steder hvor man kan gemme sit link  

mvh zine

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 00:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

brøndholt:

Ja det er der, se f.eks denne side:

http://www.immihelp.com/visitor-visa/sponsor-documents.html

Der er flere måder er at gøre det på.

HTML'en er ikke skjult på den side. De første mange linjer er bare tomme og indeholder noget om copyrigt. HTML'en er længere nede, prøv selv at scrolle ned.

Svaret er nej. Du kan ikke skjule HTML'en. Du kan gøre det mere besværligt at læse f.eks. ved at bruge frames, men en besøgende vil altid kunne finde HTML'en frem.

Grunden er sådan set ret simpel. Når du besøger en hjemmeside, så laver browseren et kald til serveren. Serveren sender så siden i bl.a. HTML tilbage til browseren. Denne HTML bruger browseren til at vise siden. Hvis brugeren ikke må få adgang til HTML'en, så kan den ikke sendes til browseren. Hvis browseren ikke har noget HTML, så er der ingen hjemmeside at vise.

Så nej du kan ikke skjule HTML eller for den sags skyld CSS og JavaScript.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 00:26

Hey,

Du kunne f. eks gøre sådan så at man ikke kan højre-klikke, og derfor ikke kan trykke vis kilde hvis nu det var din egen hjemmeside... Men det er vidst ikke helt det, som du spørger ind til eller?

Frank

Tilmeldt 29. Jun 14
Fra  buyhomepage.net Skrevet kl. 00:35

tak for jers svar .kan man så forkorte htlm det er bare fordi jeg skal vidre give det og jeg vil ik havd de skal vide hvor det fra     på forhånd tak       

mvh

zine

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 00:36

Frank:

Hey,

Du kunne f. eks gøre sådan så at man ikke kan højre-klikke, og derfor ikke kan trykke vis kilde hvis nu det var din egen hjemmeside... Men det er vidst ikke helt det, som du spørger ind til eller?

Frank

Hvilket der ikke opnås meget ved. Så trykker brugeren bare vis kilde i browser-menuen. Desuden er det en meget dårlig idé, da det vil genere brugerne. Hvad hvis brugerne har brug for de mange andre funktioner ved højreklik - F.eks. bogmærk siden (hvilken man jo meget gerne vil have brugerne til).

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 00:41

ZINE:

tak for jers svar .kan man så forkorte htlm det er bare fordi jeg skal vidre give det og jeg vil ik havd de skal vide hvor det fra     på forhånd tak       

mvh

zine

Jeg er ikke sikker på, hvad jeg mener med at forkorte. Du kan fjerne alle mellemrum og linjeskift, så det er ulæseligt, men en person der vil se koden kan blot omgøre dette igen. Det kan 99% af alle værktøjer til websider, så det skjuler intet for en person, der gerne vil se koden.

Du kan ikke skjule eller ændre HTML på nogen måde, så en person med bare lidt teknisk viden ikke kan se den. Det er umuligt.

Tilmeldt 29. Jun 14
Fra  buyhomepage.net Skrevet kl. 00:45

Ok så det er umuligt jeg droper det igen ,men tusind tak for de svare jeg har fåret 

mvh zine

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 02:13

Som Emil allerede har sagt, der er ingen måde at skjule html på. Det er faktisk meget simpelt. Kan din web browser se og generere en hjemmeside (kode), ja, så kan brugeren også :) Der findes en masse sider som fortæller dig at det er muligt, og vil sælge prgrammer der kan fjerne det.... men det er rent fup!.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)