Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop konvetere vildt dårligt. HJÆLP

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer 

Jeg er gået i luften med siden Nimacarcare.dk Siden er på ingen måde perfekt og der mangler stadig meget seo arbejde osv. Men jeg har dog haft over 100 besøgende, men stadig ingen ordre. når jeg følger med i analytics ser det ud som om folk kun er på forsiden. og jeg også en høj afvisningsprocent.

Har i nogle gode råd til hvordan jeg kan få nogle kunder lokket til?

Vh 

Nicolai

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at få flyttet dine kategorier fra højre side, til enten toppen eller som minimum venstre side. Jeg skulle sidde og lede efter dem, før at jeg fandt dem - det er ikke det som dine kunder skal. De skal tænke så lidt som muligt. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan generelt er siden flot og indbydende, men der er ting som kan gøres..
Først, så er 100 besøg jo ingenting til at måle noget som helst. 

1: Tag imod flere kort end Dankort og e-dankort

2: Din side "oser" af at være ny, kun 1 Guide, en tynd Om Os side, 

2: Gør menuen mere fangene, det skal være din menu som fanger øjnene, det gør den bestemt ikke - tilføj lidt farve.

3: Overvej også er lidt mere inspirerende logo

4: Du mangler en bund-bjælke med diverse info (som kunder plejer at se på andre sider)

5: Gør noget ud af, at få endnu flere varer ind.

6: Fragtfrit ved 600,- er måske lidt for højt på din type varer? Hvad med ved 400?

Pas generelt på, at din side ikke bliver FOR anonym og hav tålmodighed! :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input. helt sikkert noget jeg kan bruge. 

Så ved jeg hvad dagen skal bruges på :)

VH Nicolai

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor har placeringen af menuen så stor betydning? men prøver da bare at flytte den til venstre :)

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad gør i endelig for at få besøgende lokket til jeres side?

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,
Først og fremmest tillykke med din nye webshop.

Der er sikkert en masse ting der godt kunne gøres bedre på den ene eller anden måde, men det er minimalt ift. din konvetering, det er mere "detalje/finpudsning".

Jeg tror du skal væbne dig med tålmodighed, 100 besøgende giver ikke et retsvisende billede af hvordan din konvertering kommer til at blive, du kan have 300 besøgende den ene dag uden en enkel ordre og 5 den næste med 3 ordre - så generelt kan man ikke sige det, det kræver tid.
Samtidig skal man i de fleste tilfælde have fat i en potientiel kunde 3-5 gange (de skal ind på siden flere gange) før en tryghed og kendskab er på plads - det tager tid.

Lad dig også slå ud, glem at kigge på ordre dag-til-dag og arbejd i stedet på at skabe en masse trafik, omtale, sikkerhed op omkring din side, så kommer ordrene lige pludselig hvis dit produkt er godt.

Rigtig god vind herfra!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

tak skal du have. ville bare gerne snart have den første ordre, lige til at give nyt energi til at fortsætte med at arbejde på siden med :)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Umildbart en rigtig fin side.

Men 100 besøgende er slet ikke noget endnu. 

Tror at de fleste nystartede sider ikke konverterer meget over 1% fra start. 

Det handler også meget hvor dine 100 besøgende er kommet fra, for hvis det nu blot er en hel flok tosser herinde på Amino er det klart at du kan få 200 besøgende og ikke en eneste handel.

Er det derimod 100 besøgende du har fået igennem specifik adwords reklame er det noget andet :)

Men tålmodighed og så kom igang med SEO, Adwords, Facebook osv. stille og roligt :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Få dig et telefonnummr man kan slå op, og som tilhører din shop. IKKE et privat nummer.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)