Hmm det er nok en lille ting, og det ændrer nok ikke på din konvertering, men jeg synes at din guide ser meget tung ud. Lidt større skrift, punktform og nogle underoverskrifter, ville gøre den side meget mere indbydende.
Hvad med at lave en Youtube kanal, hvor du viser det i praksis? Det vil sikkert kunne tiltrække nogle flere besøgende.
Hej Carsten. gider du uddybde det, så jeg evt. kan få rettet det til.
er enig i det med telefon nummeret, det er blot et spørgsmål om penge lige pt. vil gerne have mulighed for flere korttyper og en masse andre små ting, men skal lige have nogle indtægter ind først... :)
jeg synes det lyder negativt når du siger du skal lokke kunder til - du prøver at tjene penge udelukkende - men det skal man slet ikke:
du skal gøre noget for dine besøgende, du skal give dine besøgende noget værdi f.eks i form af guides til bilvask etc. - når du gør noget for dine besøgende har de grund til at besøge din side og komme igen, linke til den og anbefale den til andre - jeg så bilvask.nu idag da jeg skulle hjælpe en ven med at polere bil og efter at have bwesøgt den har jeg både bogmærket den, anbefalet den til min ven og linker snart til den fra min egen side - kig på hvad de gør og så sammenlign med din egen, så ved du hvad du skal gøre - pøj pøj :)
Hej Carsten. gider du uddybde det, så jeg evt. kan få rettet det til.
er enig i det med telefon nummeret, det er blot et spørgsmål om penge lige pt. vil gerne have mulighed for flere korttyper og en masse andre små ting, men skal lige have nogle indtægter ind først... :)
Yes...
Kunderne må nu gerne returnere varer der er brugte. - Du skal så vurdere den forringelse de har påført varen.
Nyt pr. 1/7... Mener jeg det er. - Søg og du skal finde. Google er din ven.
tak for input. Er dog ikke enig i at jeg kun gør det for at tjene penge, bilpleje er en af mine store hobbyer og gør det også mest forbi jeg synes det er hyggeligt at gå og rode med :) men der er jo ikke meget ved at kører en shop hvis der ingen ordre kommer... og der er jo også en del udgifter forbundet med at have en shop. PT. har det da kostet mig penge at køre shoppen.
Men tak for dit råd, helt sikkert noget jeg kan bruge
lad os antage at jeg sælger en polermaskine. Modtageren polere sin bil og sender så maskinen tilbage. for mig vil maskinen være værdiløs da jeg ikke kan sælge den igen, men skal så ifølge denne nye lov yde manden noget af købssummen tilbage. synes bestemt reglen er tåbelig.