Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sen networking mandag d. 22/10 - kom glad!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

1. I denne tråd http://www.amino.dk/forums/p/18493/162431.aspx#162431 er der nogle der gerne vil mødes, men ingen der rigtig tager initiativ til at få arrangementet på plads.
2. På mandag d. 22/10 er der Speednetworking på Cafe Cilantro, men da jeg skal have vurderet min lejlighed, kan jeg ikke nå at være med. Det er jeg rigtig ærgerlig over.

De to omstændigheder får mig til at lave denne tråd. :-) Jeg kunne nemlig godt tænke mig at hilse på Hans Kjer som er i byen d. 22/10, og i ovenstående tråd skriver han sørme at han gerne møder op hvis der bliver arrangeret noget den dag. Og jeg tænker at der måske er nogle Aminoer blandt speednetworkerne (i hvert fald er der én) som det også kunne være hyggeligt at gense når arrangementet er slut. Så derfor har jeg tænkt mig at møde op på Cafe Cilantro på mandag kl. 20 (måske før hvis jeg kan nå det) i håb om at flere Aminoer kunne have lyst til at gøre det samme! Jeg gider ikke bestille bord og sådan noget (der var ikke overfyldt sidst jeg var der) med mindre der lige er 20 mennesker der viser interesse. Wink
Men ku' det ikke være meget hyggeren?

Stedet er altså:
Cafe Cilantro
Amagerbrogade 37
2300 Kbh. S

I andre er selvfølgelig velkomne til at mødes tidligere - jeg regner bare selv med først at være der kl. 20.

~
Anja

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:24

Ikke en eneste? Orv... Indifferent

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:39

Jeg kommer gerne - hvem arrangerer speednetworking - skal man tilmeldes?

mvh Hans

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 10:11
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 09:31

Hmm, er det simpelthen ordet "cafe-hygge" der er for tøset? Melder I jer hvis jeg kalder det networking? Huh?

Wink
Anja

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:40

Jamen Anja, det er jo mandag... Det er jo den karakteristiske jeg-havde-planlagt-at-lave-en-masse-arbejde-i-weekenden-men-alkohol-kom-på-tværs-af-mine-planer-og-nu-må-
jeg-sidde-til-midnat-her-mandag-for-at-nå-alt-det-jeg-ikke-nåede-i-weekenden...

Her er torsdag typisk en bedre dag, for der kan man med god samvittighed udskyde eventuelt arbejde med undskyldningen jeg-laver-lige-det-her-projekt-i-weekenden-og-tager-ud-og-networker/cafe-hygger-torsdag-aften

Confused 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:48

Nicolai Lønne:

jeg-havde-planlagt-at-lave-en-masse-arbejde-i-weekenden-men-alkohol-kom-på-tværs-af-mine-planer-og-nu-må-
jeg-sidde-til-midnat-her-mandag-for-at-nå-alt-det-jeg-ikke-nåede-i-weekenden...

Forståeligt, men hvis nu man skal sidde oppe til midnat, så er man da også liiiige nødt til at have lidt frisk luft og et par kopper kaffe ved otte-tiden for at kunne holde sig vågen, ikk'? Devil

~
Anja

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:49

Kan man godt bare droppe ind til kaffe og snakke, uden at skulle deltage i hele pre-networking-delen?
Ikke at jeg ikke vil støtte op om Flemming "Mr. Speednetworker" Juliussens arrangement, men jeg har simpelthen ikke tid til at bruge flere timer i selskab med andre i dag. Modsat vil jeg altid gerne drikke kaffe og se giraffen (a.k.a. Hans der er kommet hele vejen fra Tysklandsodde (a.k.a. Jylland))

Kan man komme forbi bare en times tid til kaffen og slippe for at mødes med andre end aminoer?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:45

Jaaaaa daaaaa! Big Smile Ej, altså, fremgår det ikke tydeligt nok af mit indlæg? [:'(] Det er jo nemlig hele fidusen, thi jeg kan heller ikke nå det hele, så jeg ville bare kaffesludre med de andre når de var færdige. Smile Men jeg har hørt et insider-rygte om at omtalte "giraf" har tilmeldt sig til Speednetworking, og det slutter nok omkring 20.30, så før kan den ikke ses.

Så foreløbig sidder jeg altså meget eeeensom og stakkels og heeeelt aleeeene og drikker kaffe (eller noget stærkere for at dulme smerten i min sjæl) fra kl. 20. Klynk. Piv. Hav medlidenhed, og kom og hold mig med selskab! Huh?

...eller noget. Devil

Anja

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:37

Jeg har ganske rigtigt slebet de finske visitkort og glæder mig til at krydse dem med andre netværksorienterede gutter og -inder.
Men jeg vil da gerne møde andre zoologiske fænomener bagefter.

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)