Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde hjemmefra?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg sidder herhjemme og har sommerferie, og tænkte på om det kunne være muligt at arbejde hjemmefra - hvor jeg selv bestemmer arbejdstider og derved selv "bestemmer" min løn sidst på måneden, altså min løn afhænger af hvor meget jeg har arbejdet i måneden, evt som online kundeservice eller hvordan?  Smile Jeg er udadvendt og altid klar til nye muligheder.

God dag. Smile 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40

Hej, jeg tror umiddelbart du skal fortælle lidt mere om hvem du er og hvad dine kompetencer er, for at få et reelt bud.

Det værende sagt, så kan jeg ikke komme i tanke om noget, hvor man laver et reelt stykke arbejde hjemmefra - men kun det man gider.

De opgaver jeg f.eks. lægger ud til freelancere skal jeg jo vide bliver løst indenfor en given tid.

Online kundeservice er der nogen der bruger, men igen er det jo vigtigt for dem, at de ved at der er nogen ved f.eks. telefonen eller mail i de tidsrum man aftaler. Ellers kan deres kunder gå forgæves.

Rigtig god sommer. :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:58

kimbang:
Det værende sagt, så kan jeg ikke komme i tanke om noget, hvor man laver et reelt stykke arbejde hjemmefra - men kun det man gider.

Jeg har haft fornøjelsen af at kunne arbejde hjemmefra - og der blev skam arbejdet, endda i flere timer end når jeg sad på arbejdspladsen, med alle de afbrydelser man har der. Så jo - det kan man sagtens.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:23

Hej 

Hvis du har mod på "NO Cure - No Pay" salg/telemarketing, og hvis du tilmed har erfaring med salg - Er der sikkert nogle iværksættere som vil være klar på at give dig en tjans :-) 

Vh 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:29

Har du nogen kompetencer?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 1. Jul 14
Skrevet kl. 13:15

Hejsa, jeg har lidt erfaring med salg, jeg er god til at betjene fx en "KundeserviceChat" På hjemmesider, så derved har jeg vel lidt erfaring med salg :) Hvilke slags iværksættere tror du der kunne være klar til at give mig en tjans? ;) 

God dag :)

Tilmeldt 1. Jul 14
Skrevet kl. 13:16

Hej R.L., jeg har kompentencer indenfor kundeservicechat, altså at kunne hjælpe kunden med at finde produkter / Hjælpe kunden med at forklarer om virksomheden. Derudover vil jeg også sige jeg har kompentencer indenfor salg :) 

Vh 

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 13:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Stop nu... Hvis ikke du har et CV, som giver dig en eller anden fordel inden for en branche, så glem det.

Har du et talent, jamen så bid i æblet og få et lokalt job i en periode og få en LinkedIn hvor du bliver anbefalet. Nej, det er ikke den hellige gral, men det er et sted at starte.

Udbyg ovenstående med et velskrevet og ærligt CV.

Vær klar på at møde op i virksomheden. Afhængigt af branche, kan dette variere meget i tid, betaling og indsats fra din side. - Jeg siger ikke det er nødvendigt med "interesse timer", men de fleste jeg kender bruger dette som en resurse for at komme "længere frem" i køen.

Men frem for alt, penge hænger ikke på træerne, så vær klar på at arbejde for dem.

Tilmeldt 1. Jul 14
Skrevet kl. 18:34

Hej Dennis Jensen, jeg synes det er ironisk du skriver sådan som du gør? Du skriver direkte nedladende og får mig til at virke som ubegavet i forhold til at søge jobs? Jeg kan forsikre dig jeg har et andet job - hvor jeg ikke arbejder hjemme. Jeg synes bare det kunne være spændende at se om folk vidste om der var noget derude, ikke noget stort hvor man tjente mange penge, men blot noget til at bruge sin tid på når man har fri fra det andet job? Du skriver selv "Men er vi ikke på Amino af samme grund? Jeg er kommet her for at søge hjælp" Jeg er også kommet her for at søge hjælp, og jeg prøver bare at skaffe viden, om der er et job derude hvor for eksempel man kunne arbejde hjemmefra. :D

Dennis Jensen:
Men frem for alt, penge hænger ikke på træerne, så vær klar på at arbejde for dem

Penge hænger ikke på træerne det kan vi godt være enige om, men derfor kan man godt søge efter noget mere. :)
Hav en god aften :) 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 11:20

Hej 

Det er noget svært at svare på, når du skriver så lidt om dine kompetencer. Vi er da mange, der tjener nogle af vores penge eller hele månedshyren hjemmefra, men jeg tror bare, det er lidt svært at banke en solid lille virksomhed op på en sommerferie. Hvis du skal tjene ordentlige penge, skal du have noget, du virkelig gerne VIL arbejde med og er god til, og du skal være forberedt på ups and downs. Hvis du bare vil tjene lidt hurtige penge i sommerferien, tror jeg helt ærligt, du kommer længere med et sommerferiejob. :) Når det er sagt, er der altid job, du kan gøre hjemmefra - skribentarbejde, oversættelse, opdatering af hjemmesider, kodning og sikkert mange flere, men det kræver jo stadig, at du har kompetencerne til det.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)