Hej Nicolai,
Som der nævnes er der et par designmæssige ting der halter. Det er dog også set ud fra webdesigneres øjne, så det skal måske ikke tages så tungt :)
En ting der forvirrede mig lidt i starten, var at dine kategorier var i højre side. Typisk når jeg kigger på en hjemmeside, så kigger jeg ærlig talt ikke så meget i højre side, da man er vant til fra andre sider at det oftest er reklamer/urelevante oplysninger man finder der.
Det gjorde dog at jeg skulle bruge lidt ekstra tid på at lede efter dine produkt-kategorier. Først søgte jeg til venstre hvor der selvfølgelig var tomt, derefter kiggede jeg i menuen hvor de heller ikke var(måske skulle de tilføjes her også?) Jeg synes ikke nødvendigvis de skulle flyttes til venstre, bare behold dem der, men jeg ville i det mindste tilføje et menupunkt med dem i din navigation.
Har du overvejet at tilføje noget tekst/bannere over dine produkter på forsiden? Man bliver lidt bare "kastet" ud i dine produkter uden forberedelse hvis du forstår hvad jeg mener :) Det første man ser er bare en masse forskellige produkter uden sammenhæng ? Her synes jeg du skal fortælle brugeren hvad det er der vises, er det fordi der er tilbud på disse produkter? Hvorfor er de i fokus på forsiden?
Derudover er der lidt småting som med at produkter mangler tekster, men det kommer vel.
Logoet ser måske også grafisk lidt halvfærdigt ud. Som Simon vist nævner, så kunne man evt. putte et slogan under, så tror jeg at det vil fuldføre det der ellers ser lidt mangelfuldt ud.
Ellers synes jeg der er god basis for en webshop hvis du tar' et par af de ting til overvejelse.
Jeg ville forresten også sørge for at tilføje andre betalingsmuligheder end blot Dankort.