Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder, der ikke betaler

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Louise Lamberth - Tekstfokus:
Vi kan alle glemme en regning, men ham her
Ja, og en faldskærmsudspringer kan glemme sin skærm (not) ....  Ja, vi kan glemme, det er menneskeligt at fejle, noget med alvorlige konsekvenser.  Man skal være hurtigt ude.  Alt for mange lever nærmest af at "glemme" regninger så længe som muligt.  Og vender man den om kan det få katastrofale følger for den lille erhvervsdrivende der måske ikke kan betale løn og regninger til tiden, fordi kunderne "glemmer" at betale.  Jeg synes ikke det er ok at glemme en eneste regning.  Når man har købt en vare ydelse, så er det sg* også ens pligt at få betalt, til tiden (!)  

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 11:17

Louise Lamberth - Tekstfokus:
Det var nu ikke meningen at skrive noget, der var "værre" end gældende regler. En reminder er jo ikke det samme som en rykker, men vi vil da alle sammen helst undgå de her problemer, når vi kan.

Sådan var det heller ikke ment Wink  mit indlæg er specifikt henvendt til dem der føler at de ikke kan være bekendt at rykke for betaling.  Mht. betingelser så er pointen, at hvis man intet skriver omkring betaling, så er netto kontant gældende.  Og ellers er vi nok enige.. deværre er der mange dårlige betalere, og det er ikke engang fordi de ikke kan, de vil blot ikke. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Bisling Skrevet kl. 12:04

Hej Aminoer

Lars har nu desværre fået sin første kunde som ikke betaler men det sker desværre ofte nu om dage. Det inspirerede mig til at lave en portal som vi gik online med for ca. 6 uger siden.

Jeg hørte hen over sommeren 2013 om hvordan bl.a håndværkere havde problemer med dette og derfor ledte jeg efter en løsning. Efter en længere kamp med bl.a. Nets og Finanstilsynet, mener jeg, og heldigvis også en masse andre at jeg har fundet en mulighed som kan bruges af alle leverandører i Danmark så lang tid begge parter er i Danmark.

Nej vi har ikke opfundet den dybe tallerken men vi har taget det gamle produkt, bankgaranti / remburs, digitaliseret det og bragt det ind i det 21 århundrede.

Vi har simpelthen lavet en portal hvor firmaer med deres medarbejder NemID kan logge på og ligge deres tilbud ind som så sendes videre til deres kunder som også logger på med NemID. Både B2B og B2C.

Hvis i vil læse mere så kig på vores hjemmeside.

Venlig hilsen

Søren Kristensen

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 12:08

Kære alle, 

tak for jeres svar. Jeg vil kigge på de anbefalinger der er kommet. 

Venlig hilsen, 

Lars

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)