Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.laanekassen.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker feedback på mit lånesite:
http://www.laanekassen.dk/

Al konstruktiv feedback er ønsket. Er siden overskuelig, er det let at finde lån, er siden troværdig osv.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gør det muligt at kunne sortere kolonnerne.

.. Ellers har jeg ikke rigtigt noget dårligt at sige om siden.

Fin og overskuelig.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad får man som forbruger ud af denne side? Du har ikke engang (forsøgt) at liste fordele og ulemper, såsom ÅOP, faste omkostninger, eller mange af de skjulte omkostninger flere af disse dubiøse firmaer ofte benytter sig af.

Tror din side kunne skabe værdi, hvis den kunne 'udstille' de forskellige udbydere lidt... men det du her har lavet er jo bare en liste over firmaerne... svarer lidt til jeg laver en hjemmeside:

Lyst til æbler?
og så lister alle landets dagligvareforretninger; Netto, Irma osv... whats the point?

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er efter jer alle sammen, slatne webdesignere der ikke selv kan være kreative.   Og så må der stjernes ned og op, alt efter gemyt, men hvorfor hvorfor hvorfor er det så populært med alle disse sider der alle ser så ens ud fordi de er ens?  Fordi det er samme tema og samme wordpress?  Og hvorfor skal man hele tiden srcolle scrolle scrolle?  Er det fordi designeren regner med at vi alle sammen kigger på siden via en tavle PC imens vi står i køen i Bilka, har fået lyst til et hurtigt lån, og synes det er fedt at swipe op og ned i tidens trend indtil fingrene bliver helt blanke?  Hvad er der pludselig galt med et hyperlink det let og elegant kunne bringe den ønskede information op i læsefeltet, i stedet for at man hele tiden skal scrolle som en gal.  ( er træt af det, meget )    FirmaNavnet fylder hele tiden 50% af siden, altså indtil man scroller - men på et eller andet tidspunkt har man fattet at man er på lånekassens side -> mindre logo, skal fylde mindre når først man er landet ordentlig på siden. Og når vi nu er i gang, og jeg er klar over at sådan er reglerne; men hvorfor er der cookie politik både for oven og neden, og så i DEN størrelse ?  Vær dog lidt kreative.  Denne kritik er velment; Alt for mange side i dag er bygget over præcis det samme koncept, og man kan ikke huske hvilken side eller shop man har været på fordi alt er ens.  Det er ikke heldigt.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Erik Pilgaard Hejlskov:
er siden troværdig osv.

Nej det er den ikke. Du gad ingengang at finde et billede med Danske pengesedler. Og ingen oplysninger om renter og omkostninger. Håber da der er en slags affiliate i det for dig. Ellers kunne du bare have scanne en side fra en telefonbog.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

@Roberts.dk

Man skal da scroll mindst lige så meget på din side?

 

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor har du kun lortelån på din side?

Lån med ågerrenter og lån der gældsætter folk mere end hvad godt er?

Og hvorfor skriver du at lånene er fordelagtige? Det er de jo ikke. I hvertfald ikke for forbrugeren.

Nej, gå ned i banken og spørg om du kan få et forbrugslån hvis du har brug for et sådan. Hvis de siger nej, så kig på dit budget og ryd op i dine udgifter :-)

opsummering

Er siden overskuelig? JA

Er det let at finde lån? Umiddelbart er det det eneste man kan finde

Er siden troværdig? NEJ  

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Millard:
Man skal da scroll mindst lige så meget på din side

Stick out tongue  Point taken, men til mit forsvar vil jeg tillade mig;  Du må have en meget lille skærm.  Nej spøg til side;  Man kommer vel aldrig uden om at scrolle, og det er også ok, så længe det "holdes nede" - og lige netop tidens tendens er ikke at holde det nede, tværtom, ofte virker det som om formålet med en side ikke er at informere, men at slide hhv fingre og scroll hjul op på korteste tid Wink

Det jeg savner på siden er overskuelighed, og det har jeg ikke - til dels fordi valgmulighederne er så lange at man skal scrolle for at se det hele, til dels fordi logoet fylder for meget, og sidst men ikke mindst;  Fordi siden er opbygget over det samme tema som tusindvis af andre sider; Hele siden skal vælte rundt, i stedet for at scrolle i den tekst man læser.  Det er lidt det samme som når man læser en avis, man flytter ikke hele avisen op og ned for at læse en enkelt spalte, man scroller med øjnene i netop den spalte, resten bliver hvor det er.  Scroller man ned på den bemeldte side forsvinder menuen, og man skal således også spilde tid på at scrolle tilbage.. Det er irriterende tidsspilde. ( på min side mister man ikke overblikket over hvor man er... )

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene. De er alle brugbare, også de sure opstød.

Lad mig svare på nogle af kommentarerne.

Sortering er absolut en mulighed, som jeg forventer at implementere. Der er dog ikke så meget at sortere på, da jeg har gjort det ultra kort med kun få informationer. Netop det kritiseres af flere andre, men det er et bevidst valg at det gøres kort pga. følgende:
- Lånevilkårene er ikke voldsomt forskellige hos de forskellige udbydere.
- Der skal stå mange informationer, og det bliver dermed meget stort og rodet = længere vej til CTA.
- Hvis ÅOP mv. beskrives, så skal det til alle tider være korrekte informationer. Hvis en udbyder ændrer vilkår, og jeg først opdager dette efter en uge, så kan jeg komme i klemme i den uge, hvor tallene ikke passer.

Mht. designet, så havde jeg tidligere et langt mindre logo, som var placeret ved siden af menuen. Dermed fyldte toppen ikke så meget. Dette blev jeg dog frarådet, da jeg spurgte efter feedback på eksperten.dk
http://www.eksperten.dk/spm/995513

Jeg lader ikke længere menuen følge med, når man scroller, men til gengæld er der en lille pil i nederste højre hjørne, som bringer brugeren til toppen. Man behøver altså ikke at scrolle for at komme til toppen.

Cookie politikken følger retningslinerne fra minecookies.org. Der skal gives aktivt accept, og derfor er der en boks i bunden indtil der accepteres. Derefter bliver den ikke vist igen.

@Roberts Jeg forstår udmærket din pointe med unikhed ift. design, men formålet er ikke at man skal huske siden. Formålet er overholde gængse standarder, så brugeren lynhurtigt kan finde det som brugeren ønsker. (og dette skulle gerne være sidens CTA, som er at brugeren kommer videre til et eller flere af lånene).

Jeg takker for super feedback indtil videre. Det var den brede feedback.
Jeg vil nu gøre mit feedback spørgsmål langt mere specifikt:

Præmis:
Antag at du søger efter et lån i google. Du har valgt bankerne fra og går specifikt efter et kviklån. Du havner på www.laanekassen.dk og vil nu hurtigst muligt komme videre til en låneansøgning.

Feedback:
Er det intuitivt at komme videre til en låneansøgning?

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hele pointen med siden er vel at give forbrugeren overskuelig for hvor man kan få det bedste "deal".
Var det derved ikke en ide at indsætte låne procent, 8% p.a., m.v. og derved sortere efter den der er billigst øverst.

Så får du noget ud af siden, ellers er det bare links.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)