Tak for alle svarene. De er alle brugbare, også de sure opstød.
Lad mig svare på nogle af kommentarerne.
Sortering er absolut en mulighed, som jeg forventer at implementere. Der er dog ikke så meget at sortere på, da jeg har gjort det ultra kort med kun få informationer. Netop det kritiseres af flere andre, men det er et bevidst valg at det gøres kort pga. følgende:
- Lånevilkårene er ikke voldsomt forskellige hos de forskellige udbydere.
- Der skal stå mange informationer, og det bliver dermed meget stort og rodet = længere vej til CTA.
- Hvis ÅOP mv. beskrives, så skal det til alle tider være korrekte informationer. Hvis en udbyder ændrer vilkår, og jeg først opdager dette efter en uge, så kan jeg komme i klemme i den uge, hvor tallene ikke passer.
Mht. designet, så havde jeg tidligere et langt mindre logo, som var placeret ved siden af menuen. Dermed fyldte toppen ikke så meget. Dette blev jeg dog frarådet, da jeg spurgte efter feedback på eksperten.dk
http://www.eksperten.dk/spm/995513
Jeg lader ikke længere menuen følge med, når man scroller, men til gengæld er der en lille pil i nederste højre hjørne, som bringer brugeren til toppen. Man behøver altså ikke at scrolle for at komme til toppen.
Cookie politikken følger retningslinerne fra minecookies.org. Der skal gives aktivt accept, og derfor er der en boks i bunden indtil der accepteres. Derefter bliver den ikke vist igen.
@Roberts Jeg forstår udmærket din pointe med unikhed ift. design, men formålet er ikke at man skal huske siden. Formålet er overholde gængse standarder, så brugeren lynhurtigt kan finde det som brugeren ønsker. (og dette skulle gerne være sidens CTA, som er at brugeren kommer videre til et eller flere af lånene).
Jeg takker for super feedback indtil videre. Det var den brede feedback.
Jeg vil nu gøre mit feedback spørgsmål langt mere specifikt:
Præmis:
Antag at du søger efter et lån i google. Du har valgt bankerne fra og går specifikt efter et kviklån. Du havner på www.laanekassen.dk og vil nu hurtigst muligt komme videre til en låneansøgning.
Feedback:
Er det intuitivt at komme videre til en låneansøgning?