Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udgive musik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit artist navn er Sigi og jeg er rapper og jeg vil gerne høre hvilken firma i vil råde mig til at bruge til at tag betaling når min musik bliver spillet ??? 1)koda. 2) Digidi 3)Gramex. Jeg må indrømme at jeg hælder mest mod Digidi fordi de for ens musik ud til 150 platformer men hva der er plus og minus med de forskellige firmaer det ved jeg ikke så jeg håber der er nogen der kan hjælpe mvh Sigi

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 08:44
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 09:06

Digidi er en super god måde at få udbredt sin musik på. Du betaler et indskud på 1.000 kr., og fremadrettet når du så udgiver musik via Digidi, vil betalingen for udgivelserne blive trukket af dit indskud. Det koster så 40 kr. pr. udgivelse + 5 kr. pr. track. En single vil så eksempelvis koste 45 kr. og et album med 10 numre vil koste 90 kr.

Af alle indtægter for din udgivet musik via digidi får du 92% + eventuel ncb, hvis du selv har skrevet musikken.

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 11:42
Vil det sige at jeg skal være medlem af koda eller gramex inden jeg melder mig ind i digidi ? Mvh Sigi
Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 17:40
Vil det sige at jeg skal være medlem af koda eller gramex inden jeg melder mig ind i digidi ? Mvh Sigi
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sigi:
Vil det sige at...

Det vil sige at du er nødt til at sætte dig ind i tingene selv ja, hvis ikke du gider det får du intet ud af nogen af organisationerne. Sæt dig ned og læs hjemmesiderne igennem, hvis du derefter stadig er i tvivl - så prøv og spørg.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)