Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukke virksomhed eller

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har gennem noget tid haft en enkeltmandsvirksomhed I/S og har siden midten af 2013 ikke haft nogen aktivitet. Jeg har løbende betalt b-skat rater igennem 2014, men har som sagt ikke haft nogen omsætning. Jeg forventer måske på et senere tidspunkt at starte igen (først 2015 eller 2016). Derfor ville jeg egentlig lukke den og så starte når det blev aktuelt igen, men overvejer bare at lade den stå.

Er der noget jeg skal være opmærksom på hvis jeg går ind og ændrer min forskudsopgørelse for 2014 til 0 i indtjening, så jeg slipper for at betale b-skatten?  

//M

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42

Er der ingen aktivitet skal du bare skrive nul, husk dog også løbende og nulindberette moms.

Fra odense
Tilmeldt 4. May 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Diluc Skrevet kl. 21:44

Jeg ville også beholde den og bare skrive nul,som  Kristian Ødegaard anbefaler

www.diluc.dk  tømmer dødsboer på Jylland og Fyn. Vi tømmer huse, lejligheder Ring for gratis vurderings besøg

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:59

du kan sagtens bare 0 skrive i forskud og selvangivelse som skal huskes hvert år og du skal 0 indberette moms - men omvendt hvis du lukker ned i CVR så slipper du for det og du får helt samme CVR når du starter op igen om et par år, så med et til 2 år mindst, ville jeg nu nok lukke, også for ikke at ha det hængende i forhold til a kasse m.m

Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:57

Tak for feedback til her alle. Starter ihvertfald med at blot sætte den til 0. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)