Bliver det os klar til Prestashop og Magento? |
Det er jeg ret sikker på, men det afhænger af om nogen gider lave plugins.
Men vi har en lang liste af folk der siger at de vil.
Martin
Bliver det os klar til Prestashop og Magento? |
Det er jeg ret sikker på, men det afhænger af om nogen gider lave plugins. Martin
|
Hvis jeg var dig ville jeg klart blive hos Dinero - jeg benytter selv billysbilling pt.(stadigvæk version 1) og de har lovet mange funktioner det sidste halve år, men der sker ikke så meget - de skulle eftersigende have lidt problemer med koderne?(Jeg ved intet taler blot udfra de indlæg mm. der er skrevet og hvad de selv siger). Hvor imod Dinero ser ud til at bevæge sig hurtigt frem! Rettet: (Vil dog tilføje at de funktioner billysbilling har fungerer problemfrit) Vh. Michael |
Hej Kiranan Hvis dine kunder modtager en faktura fra dit CMS så kan du godt bogføre alle bilagene (fakturaerne) på een gang i dit regnskabsystem, og dermed kun have en postering. |
mvh Bent
Hvis de får en faktura fra dit CMS så skal du ikke i regnskabet lave en faktura for hver, men kan samle dem alle sammen én gang. Det er også det der bliver gjort i butikker hvor dagens salg bliver samlet under én postering. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Så vidt jeg ved har de da allerede et API? Hvis det er fordi du mangler integrationen mellem dit CMS og BB, så kan det være pengene til at udvikler er lagt godt ud? :) |
Det reddede min dag, at jeg kan det! HELT PERFEKT. Det tager en krig at fakturere så mange små fakturaer nemlig. Tak for feedback!! DBH. Kiranan V |
Hej Martin, Jeg går ud fra at udsigterne også er til Magento og andre systemer indenfor den nærmeste fremtid?? :-) Det kunne være fedt! Mange hilsner, Shop2Give |
ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!
Hej Martin Kan se i den gamle debat at du skriver i kommer med en opencart løsning til Dinero. Gik dette i skraldespanden eller er det bare mig der ikke kan finde det Mvh Henrik Grome-Hansen |
Vi kommer ret sikkert med et meget simpelt API senere på året, hvor man kan lave et plugin, der f.eks. bogfører dagens omsætning i Dinero. De bedste hilsner Martin |